Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،  سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در قرچک خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از کالای ایرانی از یکم تا هشتم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های شهر قرچک با همکاری سپاه، فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ترغیب و تشویق طراحان لباس بومی را از اهداف این نمایشگاه دانست و افزود: برپایی نمایشگاه مد و پوشاک موجب فراهم کردن زمینه مطلوب برای کشف و ظهور استعدادهای خلاق مرتبط با طراحی پوشاک، معرفی طراحان مستعد و توانمند کارخانجات و تولیدی های پوشاک و توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک و منسوجات و مراکز آموزشی و دانشگاه های فعال در زمینه پوشاک می شود.
این مقام مسئول اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، استعداد یابی در عرصه طرحی پوشاک ایرانی - اسلامی و ایجاد بازار رقابتی در میان فعالان این عرصه را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد و مطرح کرد: محصولات غیر اسلامی در این غرفه ها جایی ندارند.
فرمانده سپاه قرچک ادامه داد: این نمایشگاه دارای 35 غرفه است که هر کدام 12 محصول را با تخفیف ویژه ارائه می دهند، با افتتاح این نمایشگاه تغذیه مطلوب در بازار صورت گرفته و لباس های ایرانی- اسلامی در دسترس قرار می گیرد و تولید کنندگان داخلی به پیاده سازی فرهنگ اسلامی در پوشاک تشویق می شوند.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک اظهار داشت: این نمایشگاه می تواند برای ورود مفاهیم علمی ‌و پژوهش‌های تخصصی و میان رشته‌ای به عرصه مد و لباس و فراهم کردن بستر آشنایی با تحولات پوشاک، مدسازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی- ایرانی زمینه سازی کند.
شهیری در پایان با اعلام اینکه در روز آخر نمایشگاه از طرحان برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد، ابراز کرد: کاربردی کردن آثار برگزیده، هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی، تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی منجر به ایجاد اشتغال پایدار در جامعه می شود./

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

با همه حمایت‌هایی که دولت از پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده، این پیام‌رسان‌ها هیچ‌گاه میان مردم محبوبیت بالایی کسب نکرده‌اند.

فیلترینگ اینستاگرام باعث نشده که استفاده آن کمتر شود و هنوز واتس‌اپ و تلگرام حرف اول را در ارتباطات میان مردم می‌زنند. بیشتر کسانی هم که مجبور به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی شده‌اند، برای کار‌های دولتی و… است.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • فرماندهان سپاه با سیلی محکم به صهیونیست‌ها دل مسلمانان را شاد کردند
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افتتاح شد