Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: نساجی در زمین خودش خیلی قدرتمند است و بازی کردن مقابل هواداران این تیم سخت است و امیدوارم برنده بازی ما باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم نساجی مازندران اظهار نظرهایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*نساجی در زمین خودش خیلی قدرتمند است و بازی کردن مقابل  هواداران این تیم سخت است بنابراین امیدوارم یک بازی خوب مقابل این تیم انجام دهیم و برنده بازی ما باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اگر همه تیم‌ها مثل بازی‌های خود با استقلال و پرسپولیس مقابل تیم‌های دیگر هم همین‌طور بازی کنند، کیفیت لیگ‌مان بسیار بالا خواهد رفت.

*داوران اگر یک اشتباهی انجام می‌دهند نباید به فکر جبران آن در بازی دیگر باشند. به‌هرحال فغانی داوری است که نه تنها من، بلکه کل جامعه فوتبال جرأت اعتراض به او را نداریم.

*میلاد میداودی را به دلیل مصدومیت مقابل نساجی نداریم اما خوشبختانه فردا بدون محروم وارد میدان می‌شویم.

*ما را به عنوان تیم لیگ یکی نگاه می‌کنند و مردم هم انتظار دارند این تیم‌ در لیگ برتر بماند و کار ما سخت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ویسی نفت مسجد سلیمان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)