Web Analytics Made Easy - Statcounter

آهنگریان حریف هندی را شکست داد.

طرفداری- عرفان آهنگریان نماینده وزن 60- کیلوگرم کشورمان در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف هندی خود به میدان رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

حریف آهنگریان در فینال ووشوکار چینی است.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانسایر ورزش‌هابازی‌های آسیاییبخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: ووشوتیم ملی ووشوبازی های آسیایی جاکارتا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر بازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی فرنگی؛ دومین طلای پیاپی در کمتر از 30 دقیقهترکیب دو تیم استقلال و فولاد مشخص شدبازی های آسیایی جاکارتا؛ پیروزی بسکتبال سه نفره برابر مالزیبازی های آسیایی جاکارتا؛ هندبال؛ ایران 46-20 هنگ کنگمارکیزیو در دیدار با هواداران بیانکونری: اول یوونتوس، بعد چیزهای دیگر (عکس)قوت گرفتن احتمال ماندن رافینیا آلکانتارا در بارسلونابازی های آسیایی جاکارتا؛ ووشو؛ شهربانو منصوریان دومین فینالیست ایران در ساندابازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی فرنگی؛ محمدعلی گرایی به مدال طلا دست یافتکیمیش: علاقه مندم در پست 6 بازی کنم؛ لواندوفسکی می داند چقدر برای تیم ما مهم استدانلود؛ پلی به گذشته - اولین گل دله آلی برای تاتنهام (2015)بازی های آسیایی جاکارتا؛ ووشو؛ صعود الهه منصوریان به فینال رقابت های ساندادانلود؛ پلی به گذشته - لیدز یونایتد 1-0 لیورپول (1995)بیانیه باشگاه توحید بوشهر پس از دریافت حق آموزش مهدی قائدی از استقلالاکیپ: توافق اولیه تیری آنری با بوردو برای بر عهده گرفتن هدایت این تیمدانلود؛ آنالیز بازی چلسی - آرسنال برنامه Match of the Day (با زیرنویس فارسی)پاتریک کلایورت: رم برای جاستین باشگاه ایده آلی است و بعد چه کسی رویای حضور در بارسلونا را ندارد؟دانلود؛ لحظات ماندگار لیگ برتر انگلیس - وولورهمپتون 2-1 منچسترسیتی (2010)بازی های آسیایی جاکارتا؛ کبدی؛ تیم کبدی مردان به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شدوالورده: مشتاقم تاثیر جدایی رونالدو روی رئال مادرید و نقل و انتقالاتش را ببینمباشگاه بارسلونا مصدومیت یاسپر سیلسن را تایید کرد بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه زوف: یوونتوس از رئال مادرید قوی تر است؛ برای گفتن اینکه اینتر می تواند یوونتوس را به چالش بکشد، بسیار زود استشیرر: آگوئرو بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر انگلیس استموندو: پیشنهاد فوق العاده پاری سن ژرمن به راکیتیچ؛ درخواست افزایش دستمزد هافبک کروات از بارسلوناپست جدید کریستیانو رونالدو در اینستاگرام: خانواده بیانکونری! (عکس)تبریک فرا رسیدن عید قربان به سبک لوکاس پودولسکی! (عکس)رسمی؛ میرالم پیانیچ قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با یوونتوس تمدید کردرونالدو: می خواهم با یوونتوس قهرمان اروپا شوم؛ کریستیانو جونیور مثل خودم خواهد شدمحمدامین اسدی به دلیل برخی رفتارها و مسائل انضباطی از اردوی تيم اميد اخراج شدتیم های منتخب هفته لیگ های معتبر اروپایی به انتخاب هواسکوردبوفون: هم بازی بودن با پسران هم تیمی های سابق، یعنی این که دوران فوتبالم واقعا طولانی بوده استیوفا استفاده از VAR از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را بررسی می‌کندجهانبخش: پس از پیروزی در برابر منچستر یونایتد، حالا با روحیه‌ای مثبت به مصاف لیورپول می‌رویمتغییر سبک از یک تیم دفاع‌ بنیان به حمله سراسری؛ نگاهی به دلایل تماشایی بودن چلسی مائوریتزیو ساریایان رایت: شرایط کنونی مورینیو به آخرین روزهای ونگر در آرسنال شباهت دارد؛ بعید می دانم او راهی برای دگرگون کردن اوضاع پیدا کندایان رایت: شرایط کنونی مورینیو به آخرین روزهای ونگر در آرسنال شباهت دارد؛ بعید می دانم او راهی برای دگرگون کردن اوضاع پیدا کند 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریتوصیه کوکسل بابا به بازیکن پرسپولیس(۲)توصیه کوکسل بابا به بازیکن پرسپولیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۶۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)