Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی در جلسه کمیته برنامه ریزی دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اطلاع رسانی، توجه به افکار عمومی و استفاده از شیوه های هنرمندانه در تبلیغات و نیز با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیتهای روابط عمومی سازمان ها، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان کرمان زیر نظر دادگستری کرمان تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حوزه فعالیت این شورا منحصر به روابط عمومی های دستگاه های سازمانهای وابسته به قوه قضائیه که در سطح استان کرمان فعالیت می کنند، است.

معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری استان کرمان بیان کرد: این شورا با هدف تلاش در راستای  تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست ها برنامه ها و فعالیتهای قوه قضائیه در سطح استانی و شهرستانی تشکیل می شود.

وی بر ضرورت  دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی های سطح استان و شهرستانهای تابعه تاکید کرد و گفت: افزایش کارآمدی روابط عمومی های سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در جهت تحکیم ارتباط میان دستگاه قضائی  و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی مورد تاکید است.

وی هدف دیگر از تشکیل این شورا را  تدوین چارچوب روشهای مناسب و هماهنگ اطلاع رسانی، نظرسنجی، ارتباطات عمومی و تبلیغات... با تاکید بر شیوه های نوین یکپارچه اعلام کرد.

بخشی بیان کرد: موضوع فعالیت این  شورا ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی های استان در راستای اهداف عالیه قوه قضائیه و ارتقای سطح دانش کارکنان روابط عمومی از طریق برپایی دوره ها سمینارها و همایشهای آموزشی و آشناسازی آنان با علوم و فنون جدید در حوزه روابط عمومی ها است.

کد خبر 4382044

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان روابط عمومی مهدی بخشی مردم علیه احتکار کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد عید سعید قربان شیراز هفته دولت بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: پتروشیمی گلستان یکی از طرح هایی بود ۱۶ سال  ابتر مانده بود که با تفویض اختیارات ویژه از طرف رئیس قوه قضاییه به دادگستری استان، مشکلات پیچیده حقوقی طی ۱۶ ماه تلاش شبانه روزی رفع شد.
وی ادامه داد: طرح گردشگری آشوراده هم از ۲۵ سال پیش بلاتکلیف مانده بود که با اقدام جهادی دادگستری طی یک ماه  ، مشکل حقوقي آن رفع و مقدمات اجرای طرح فراهم‌شد.
وی با اشاره به این که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری صیانت از انفال است گفت: منطقه زیارت گرگان ۲۰ سال جولانگاه ساخت و سازهای غیرمجاز بود که با اقدام دادگستری استان و کنترل ورودی این منطقه اکنون ۲ سال است ساخت و ساز غیرمجاز متوقف شده است.
رئیس کل دادگستری استان از تلاش برای حل مشکل سند واحدهای مسکونی در ۳۰۰ روستای استان هم گفت و افزود: ۴۷ درصد جمعیت گلستان روستایی هستند و یکی از معضلات در این بخش موضوع اسناد زمین های حاشیه روستاها بود که با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و دریافت مجوز از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی حل شد که سرمایه اجتماعی عظیمی و موجی از رضایت مردمی را به دنبال داشت .
حیدر آسیابی افزود: رویکرد قوه قضاییه جلب رضایتمندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید است.
وی ادامه داد:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان احیا و یا از ورشکستگی آنها جلوگیری  شد که در نتیجه این اقدام بیش از ۳ هزار شغل حفظ شد.
رئیس کل دادگستری گلستان تعیین تکلیف پرونده کثیرالشاکی موج های آبی گنبدکاووس را نیز یکی دیگر از توفیقات دادگستری استان در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان