Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@08:21:54 GMT

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۰۱۵۸

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف بیش از 50 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر خبر داد.

ایران آنلاین / علیرضا ثقفی  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح گسترده در شهرستان نوشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند، متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر را که با تشکیل باندی با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته‌اند، شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به هماهنگی قضایی برای دستگیری متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر، اظهار کرد: ماموران با شناسایی دو دستگاه خودروی متهمان این افراد را حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر متوقف و دستگیر کردند.

ثقفی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 50 کیلوگرم تریاک کشف کردند و 5 متهم به قاچاق موادمخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به عزم جدی پلیس در راه مبارزه با موادمخدر، یکی از راهکارهای پیشگیری از مصرف سوء موادمخدر را آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در این حوزه و مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود اعلام کرد. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران