Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@14:09:15 GMT

علی کریمی در آستانه سرمربیگری سپیدرود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۰۴۴۷

علی کریمی در آستانه سرمربیگری سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، هنوز دو ماه از پایان یک دعوای فرسایشی که هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان پای خود را در یک کفش کردند تا مالکیت این تیم را از تن زاده بگیرند و به محمد نوین بدهند، نگذشته است که تشت رسوایی این انتقال به زمین افتاده و دوباره هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان دنبال پیدا کردن یک مالک تازه برای سپیدرود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از باخت سنگین خانگی سپیدرود در برابر سپاهان و اعتراض قابل پیش بینی گستردی هواداران به این نتیجه و اتفاقات جنجالی که سرمربی وقت این تیم در ورزشگاه رقم زد، تمرینات این تیم برای در امان ماندن از اعتراضات به تهران منتقل شد و پس از ناتوانی مالک در پرداخت هزینه هتل و آن نمایش خداداد و سایرین موجب شد که نوین عطای ماندن را به لقایش ترجیح دهد.


اتفاقی که از همان روز امضای قرارداد مالکیت قابل پیش بینی بود، چرا که کافی است بدانیم مالک دنیا دیده داماش گیلان پس از یکی دو جلسه مذاکره با نوین و رفقا به ناتوانی مالی آنها پی برد و حاضر نشد تیمش را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با آنها شریک کند.


عدد بالای چک های برگشتی، عدم رزومه شفاف و مشخص مالی و مدیریتی، جعل آشکار استعلام بانک تجارت برای نشان دادن توان مالی و هشدار دلسوزانه نهادهای نظارتی دیگر نشانه های واضحی بود که مدیریت ورزش گیلان و مشاورانش بی تفاوت از کنار آنها عبور کردند و هیچکدام به آن نشانه های آشکار ناتوانی گروه نوین اعتنایی نکردند، چرا که برای نهایی کردن کنار گذاشتن تن زاده از مالکیت در مرحله نخست نیاز به یک خریدار بود و به ناچار ردای مالکیت را بر تن نوین کردند، تا سپیدرود به عمیق ترین سیاه چاله دوران پنجاه ساله تاریخش پرتاب شود!


به هر روی نوین که برای پس دادن سپیدرود به رشت رفته بود به اصرار متولیان امر از اعلام رسمی انصراف خودداری کرد و مدیرعاملی سپیدرود را به صورت موقت به بیات واگذار کرد تا دوستان در پناه شلوغ بازی های رسانه ای وی بتوانند مالکی برای این تیم پیدا کنند و تا آن روز به صورت ظاهری هم که شده مالکیت در اختیار نوین باقی بماند. هرچند که نوین در آخرین مصاحبه اش خبر از پیشیمانی می دهد و می گوید که تا هزینه هایم را نگیرم مالکیت را واگذار نخواهم کرد!

 


در این شرایط دو گزینه برای گرفتن مالکیت سپیدرود وجود داشت. یکی ثابت قدم شهردار پیشین رشت که اتفاقا در بین سپیدرودی ها محبوب است و دوم خود تن زاده که اعلام کرده همچنان حاضر است با قبول همان شرایط پیشین تملک سپیدرود را برعهده بگیرد.


در ارتباط با ثابت قدم گفته می شود که چون وی در دوران شهرداری رشت در زمان انتخابات ریاست جمهوری از گزینه مخالف دولت فعلی حمایت کرده و یک نماینده بانفوذ که نقش پر رنگی در گرفتن تیم از تن زاده هم ایفا می کرد مخالف این واگذاری است.


داستان تن زاده اما کمی پیچیده تر است و وی به دلیل تخلفات مسلسل واری که در جریان پس گرفتن تیم از وی توسط هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان صورت گرفته به کمیته اخلاق شکایت برده و در جلسه ای که عصر روز شنبه با حضور رییس هیات فوتبال گیلان و تن زاده برگزار شد به صورت تلویحی حق به تن زاده داده شده و از الماسخاله خواسته شده تا موضوع را به صورت مسالمت آمیزی حل و فصل نماید و در غیر این صورت باید منتظر صدور رای بماند.


هشدار کمیته اخلاق به رییس هیات فوتبال از یک سو و اسناد غیر قابل انکاری که تن زاده از تخلفات مالی روی داده در زمان مالکان پیشین به رییس هیات فوتبال نشان داده، موجبات خشم وی را فراهم کرده که منجر به مشاجره لفظی اش با نایب رییس هیات فوتبال شده است.


حالا میرشهاب مومنی برای اینکه رییسش را در کاری انجام شده قرار دهد روز سه شنبه ترتیب یک ملاقات فوری بین علی کریمی با مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان را در تهران می دهد تا شاید بتواند با پیش قدم کردن کریمی جهت خرید باشگاه سپیدرود و با استفاده از محبوبیت وی و اختلافی که بین تن زاده و کریمی وجود دارد، بتواند مانع واگذاری دوباره به سپیدرود شود.

 

کریمی که در رشت محبوبیت عجیبی دارد ، با حضور یکی از دوستان به عنوان خریدار سرمربی جدید سپیدرود خواهد بود .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست بازی برابر تیم سپاهان را پیروز شود. البته بازی خوبی انجام نداد، اما اگر بازی را پیروز می‌شد صدرجدول را می‌گرفت، اما استرس و بار روحی و روانی روی بازیکنان زیاد بود و هیچ برنامه خاصی برای بردن نداشتیم. ضمن اینکه  جام حذفی را هفته قبل از دست دادیم و روحیه بازیکنان به مراتب ضعیف‌تر بود و این موضوع باعث شد که در بازی با سپاهان ضربه بخورد.

او افزود: تیم پرسپولیس حریف دست و پا شکسته‌ای برابر سپاهان بود و چیزی برای گفتن نداشت. مساوی بهترین نتیجه بود و حداقل فاصله امتیازات باقی است.

پرسپولیس و سپاهان حرفهای خود را در زمین مسابقه بزنند 

داداش زاده درباره اینکه اظهارات پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اشتباه بزرگی است و هر تیمی شخصیت خودش را دارد. متاسفانه این طور مصاحبه‌ها لطمه به خودشان می‌زند و تیم‌های دیگر می‌آیند و سواستفاده می‌کنند. به نظرم هر کسی می‌خواهد صحبت کند روی مستطیل سبز حرف بزند. هر ۲ تیم مشکلات زیادی را کشیدند و اتفاقات بدی را تجربه کردند و نباید زیاد به این مسائل دامن بزنند و زیاد حاشیه درست کنند. به نظرم هر تیمی که حاشیه نداشته باشد در این هفته‌های آخر موفق‌تر است.

اظهارات هوادار خاطی سپاهان باعث جلوگیری حضور بانوان در ورزشگاه ها می شود 

داداش زاده درباره محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهانی در ورود به ورزشگاه‌های ایران گفت: خدا کند عمر هوادار سپاهانی کفاف بدهد تا متوجه حرکتش شود. اصلا باید دید تا ۱۰ سال آینده زنده می‌ماند. علاوه بر این کار بدی کرد که این حرف‌ها را زد و احساسی برخورد کرد. همین موضوع باعث می‌شود که ورود بانوان را به ورزشگاه ممنوع کنند. همه ما ایرانی هستیم و خانواده داریم و یک روز با بچه اش و نوه اش استادیوم بیاید، آیا خوب است به دخترش و نوه اش توهین کنند.

سرمربی نساجی وارد حاشیه ها می شود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرخپوشان برابر تیم نساجی اظهار کرد: نساجی تیم قابل احترامی هست، اما متاسفانه دست دست زیاد شده و این روز‌ها مربی زیاد عوض کرده است. البته اگر مواظب حاشیه نباشند بازی  برای پرسپولیس سخت خواهد بود. به هر حال سخت است که نساجی بتواند پرسپولیس را ببرد، اما سرمربی دارد که وارد حاشیه می‌شود و تمرکزش کمتر در بازی است و سعی می‌کند سرخپوشان را به حاشیه ببرد. سرخپوشان باید مراقب حاشیه باشند  و مواظب جویی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کار برای پرسپولیس سخت است.

او درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، بیان کرد: به نظرم گلر تیم است و هر تیمی که دروازه بان خوبی داشته باشد می‌تواند موفق‌تر باشد.

داداش زاده درباره نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان گفت: هر تیمی که زودتر به گل برسد می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شانس قهرمانی در لیگ بیست و سوم را چقدر می‌داند، گفت: هیچ کدام از تیم‌ها جای اشتباه ندارند. تیم استقلال اگر این دفعه بازی را از دست بدهد در آن صورت از کورس عقب می‌افتد. در آن طرف، تیم پرسپولیس اصلا نباید لغزشی داشته باشد، چون کورس قهرمانی  را از دست می‌دهد.

داداش زاده درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، گفت: به نظرم تا روز آخر هم نمی‌شود حساب کرد حتی پرسپولیس هم در بازی‌های آخر برابر شمس آذر و پیکان کار سختی دارد.

او در پایان گفت: طرفداران صبور باشند و زیبایی فوتبال به این صورت هست و اتفاقا این دوره هیجان خوبی دارد. خواهشی که از طرفداران ۲ تیم دارم که به هم احترام بگذارند و نباید این‌ها طوری رفتار کنند که برخی از تیم‌ها مثل بازی با استقلال سواستفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند