Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدعلی مرعشی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی در منا، درمانگاه‌های مکاتب هفت‌گانه و مطب مرکز پزشکی حج و زیارت در حال ارائه خدمات پزشکی و درمانی به حجاج کشورمان هستند، اظهار کرد: بیشترین مراجعه به بیمارستان و درمانگاه‌ها، به‌دلیل تاول پا به‌خاطر راهپیمایی طولانی و عدم استفاده از کفش مناسب و احساس گرمازدگی یا بروز نشانه‌های آغاز گرمازدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز فقط یکی از حجاج دچار گرمازدگی شده بود که مورد مداوا قرار گرفت.

وی همچنین بیان کرد: پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت همراه با حجاج به جمرات رفتند تا اگر برای حجاج مشکلی پیش آمد، به آنها کمک کنند ولی مشکل خاصی در مسیر جمرات گزارش نشد.  

براساس گزارش مرکز پزشکی حج و زیارت، شب گذشته دو نفر از حجاج کشورمان به نام‌های طاهره شاکری ۶۵ ساله به دلیل ایست قلبی و سکینه سلمانی ۵۰ ساله به‌دلیل سرطان کبد در منا فوت کرده‌اند. پیش از این نیز در مکه دو نفر از حجاج به دلیل ایست قلبی فوت کرده بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رمی جمرات حج ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در ایلام جدی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا اظهار کرد: خانواده‌هایی که اقدام به چادر زنی در طبیعت و در مسیر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها کرده‌اند؛ هر چه سریع‌تر به مکانی امن بروند.
وی افزود: عشایر نیز نباید در مسیر رودخانه‌ها اتراق کنند و علاوه بر آن باید مراقب برخورد صاعقه باشند.
بهرام نیا تشریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان به ویژه رادیو و دیگر رسانه‌های استان در این خصوص به صورت مکرر رسالت آگاهی بخشی خود را انجام بدهند و مردم را آگاه کنند؛ تا با کمترین خسارت از بحران پیش رو عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • خطر سیل در ایلام جدی است
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • باید و نبایدهای پزشکی حج سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • پیام نیازمند: از درد نتوانستم بازی کنم، امیدوارم مشکل خاصی نباشد / فیلم
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم
  • تشریح فعالیت‌های پویش نیکوکاری البرز
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور