Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزیا آرجنتو Asia Argento از نخستین بازیگرانی بود که هاروی واینستین را به آزار جنسی متهم نمود، اما اکنون خودش به آزار جنسی فردی زیر ۱۸ سال متهم شده است. او با دادن پول رضایت شاکی را جلب کرده است. آزیا آرجنتو از نخستین بازیگرانی بود که هاروی واینستین را رسوا کرد. حال او خود در جایگاه واینستین ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متهم به آزار جنسی بازیگری نوجوان به نام جیمی بنت است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آرجنتو با پرداخت ۳۸۰ هزار دلار رضایت بنت را جلب کرده است.


جیمی بنت

وکیل بنت پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد به دلیل آزار جنسی از آرجنتو شکایت کند. او مدعی بود که سوءرفتار آرجنتو تأثیر مخربی روی سلامتی روانی بنت داشته است.

آرجنتو مدعی است که در ۲۱ سالگی قربانی تجاوز و آزار جنسی هاروی واینستین بوده است.

او از پیشگامان افشاگری‌هایی بود که سیل اعتراض به آزار جنسی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. در آن حرکت اعتراضی بیشتر روی فضای مردانه صنعت سرگرمی تأکید شده بود.

از فیلم‌های آرجنتو می‌توان به «آخرین روزها» ساخته گاس ون‌سنت و «ترپیل ایکس» اشاره کرد.

آزیا آرجنتو متولد ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۵ هنرپیشه، خواننده، مدل و کارگردان ایتالیایی است. او از سال ۱۹۸۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. آزیا فرزند داریا نیکولودی و داریو آرجنتو است.

The Italian actress and director Asia Argento was among the first women in the movie business to publicly accuse the producer Harvey Weinstein of sexual assault. She became a leading figure in the #MeToo movement. Her boyfriend, the culinary television star Anthony Bourdain, eagerly joined the fight.

But in the months that followed her revelations about Mr. Weinstein last October, Ms. Argento quietly arranged to pay $380,000 to her own accuser: Jimmy Bennett, a young actor and rock musician who said she had sexually assaulted him in a California hotel room years earlier, when he was only two months past his 17th birthday. She was 37. The age of consent in California is 18.

metoo چیست آموزش جنسی و سند 2030 ابتذال در سینما اخبار ایتالیا بیوگرافی آزیا آرجنتو بیوگرافی هاروی واینستین تجاوز به پسر تجاوز جنسی به بازیگر تجاوز جنسی به پسران چگونه است تجاوز جنسی در آمریکا تجاوز جنسی در خارج تجاوز جنسی در غرب چشم و دل سيری غربی ها رابطه جنسی بازیگران زن ایتالیایی سند 2030 یونسکو فساد جنسی بازیگران فساد جنسی در آمریکا فساد در سینمای هالیوود قربانیان هاروی واینستین همسر آزیا آرجنتو ۱۳۹۷-۰۵-۳۱مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: metoo چیست آموزش جنسی و سند 2030 ابتذال در سینما اخبار ایتالیا تجاوز به پسر تجاوز جنسی به بازیگر تجاوز جنسی در آمریکا تجاوز جنسی در غرب زن ایتالیایی سند 2030 یونسکو فساد جنسی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید

آفتاب‌‌نیوز :

بخشی از گفت‌وگو با کاظم نوربخش بازیگر ایران در ادامه آورده دشده است: «سلمان پیشه‌ور» دلباخته «شیرین» دختر «نورالدین خانزاده» پس از سال‌ها تلاش برای ازدواج با او و راهیابی به خانواده «نورالدین» که ما چهار فصل از تلاش‌های او را شاهد بودیم، در فصل پنجم در ازدواجی که پیش از شروع فصل جدید اتفاق افتاده، به شیرین رسید و راهی ماه عسل شدند، اما در ادامه، مسیرشان کاملاً متفاوت شد. گفت‌وگوی ما با کاظم نوربخش بازیگر نقش «سلمان» را می‌خوانید.

درباره همکاری‌تان با سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر «نون خ» به ما بگویید، او چه نقش و تأثیری در سریال و بازیگران داشت؟

قطعاً نقش اصلی و مغز متفکر «نون خ» سعید آقاخانی است و نقطه مرکزی کل این سریال، در طول پنج فصلی که گذشته، در اختیار او بوده است. هدایت، کارگردانی و مدیریت آقاخانی بود که کمک زیادی به دیده شدن این سریال کرد، البته نباید نقش بخش‌های دیگر مثل فیلمنامه و تهیه‌کنندگی را که خیلی پررنگ بودند، نادیده گرفت، اما ایده اصلی و نگاه درست سعید آقاخانی به کارگردانی و بازیگری چنین تأثیری را روی موفقیت سریال داشته است.

بازی در «نون خ» باعث به وجود آمدن موقعیت‌های دیگری برای شما در بازیگری شد؟

سعید آقاخانی نقش پررنگی در بازیگری من داشت و باعث شد به دنیای جدیدی وارد و با مخاطبان بیشتری مواجه شوم. «نون خ» دریچه جدیدی از بازیگری در فیلم و سریال را به روی من گشود.

در نقش‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شد، آیا در تلاش بودید که از ویژگی‌های «سلمان» دور شوید یا این نقش در کار‌های بعدی‌تان هم بر شما تأثیرگذار بود؟

بعد از «نون خ» پیشنهادات بازیگری زیادی شد، ولی من خیلی تلاش کردم که شکل «سلمان» نباشم، چون معتقدم این کاراکتر مختص این سریال است و نه می‌توان آن را عوض کرد و نه جای دیگری عرضه کرد یعنی کاراکتر خاص خودش را دارد. البته این موقعیت برای من پیش آمده که بعضی دوستان در فیلمنامه‌های پیشنهادی به دلیل استقبال مخاطبان از شخصیت «سلمان» علاقه دارند که به نوعی همان شخصیت را کپی یا بازآفرینی کنم که من نسبت به این مسأله بسیار مقاومت می‌کنم.

فصل پنجم «نون خ» با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده، فکر می‌کنید ویژگی منحصربه‌فرد این سریال در کنار دیگر سریال‌های تلویزیونی چیست و چرا مخاطب آن را دوست دارد؟

شاخصه اصلی موفقیت این سریال توجه به فرهنگ بومی، ملی و سبک زندگی ایرانی است یعنی هرچه ما به سمتی حرکت کردیم که تصویر درستی از مردم کشورمان در سریال‌ها نشان دهیم، با همه نقاط قوت و ضعفی که داریم، قطعاً از سوی مخاطب هم مورد استقبال قرار می‌گیرد. فصل پنجم «نون خ» یک سفر جاده‌ای ا‌ست که اهالی روستا را از اقلیم کردستان خارج می‌کند و به سمت دیگر نقاط کشور می‌برد. قطعاً باید تا پایان پخش فصل پنجم صبر کنیم تا ببینیم که چقدر این تغییر، موفق بوده است، ولی واقعیت امر این است که هروقت ما به فرهنگ، آداب، سنن و رسوم بخش‌های مختلف کشور توجه کنیم، موفق خواهیم بود. از سوی دیگر سریال در فصل‌های گذشته استقبال خوبی در کل کشور داشته است و این فصل به نوعی ادای دینی به همه آیین، فرهنگ و رسوم کشور است و احترام خود را به مخاطبان کل کشور نشان می‌دهد.

فصل اول این سریال در نوروز ۱۳۹۸ روی آنتن رفت و اکنون ۶ سال از آن زمان می‌گذرد و ما شاهد فصل پنجم سریال هستیم. حفظ یک تیم، کار سختی است؛ دلیل اینکه عوامل «نون خ» این همه سال کنار هم بودند، چیست؟

 عوامل سریال «نون خ» در طول پروژه، از پیش تولید تا زمان پخش، شکل یک خانواده است؛ یعنی نقاط ضعف یکدیگر را هم‌پوشانی و نقاط قوت را تقویت می‌کنیم. ما در طول مسیری که با یکدیگر همراه هستیم، به این پروژه، همچون کار نگاه نمی‌کنیم بلکه گویی ما همه جزو یک خانواده هستیم.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • ببینید | تصاویر ضبط شده از تله مرگبار پلیس آمریکا برای یک بیمار جنسی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • عکس| نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی
  • نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی/ عکس
  • ماجرای شروع بازیگری خواهران آقاجانی + فیلم
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد