Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

* با توجه به اینکه این روز مصادف شده است با عید سعید قربان رفته به رفته به تعداد هواداران آبی‌پوش پایتخت افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*در محوطه ورزشگاه ترافیک روانی وجود دارد. 

* پارکینگ شماره‌های 2، 4و 5 ورزشگاه آزادی تکمیل است. 

* بسیاری از هواداران استقلال با شعار استقلال قهرمان آسیا در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند تا این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند. 

* بعضی از هواداران استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس معتقد بودند استقلال با شفر می‌تواند جزء مدعیان قهرمانی باشد و باید به استقلال فرصت دارد تا این فصل نتیجه خوبی کسب کنند. هواداران آبی‌پوش پایتخت تاکید کردند ما تا آخر فصل از استقلال حمایت می‌کنیم و امیدواریم در آسیا بتواند نتیجه خوبی را کسب کند. 

* نزدیک به 6 هزار هوادار هم در ورزشگاه آزادی حضور دارند و آماده‌ هستند تا این دیدار را از ساعت 20:15 تماشا کنند. 

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است