Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@13:47:27 GMT

کی روش با ایران تمدید می کند یا مکزیک؟!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۱۶۷۹

کی روش با ایران تمدید می کند یا مکزیک؟!

فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت مطالبات کی روش با فیفا نامه نگاری کرده است.

ایران آنلاین / فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مشکلات موجود در  پرداخت دستمزد کارلوس کی روش و بسته شدن حساب سرمربی تیم ملی در سوئیس، موفق نشده است حدود ۷۰۰ هزار دلار از مطالبات او را پرداخت کند.

مهدی تاج و همکارانش در طول هفته‌های اخیر راه‌های مختلفی را برای انتقال پول کی روش امتحان کرده اند تا از این طریق یکی از شرط‌های او برای ادامه همکاری اش با فدراسیون محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر از فیفا درخواست کرده است پول کی روش از محل پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به حساب او واریز شود.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با تائید این خبر اظهار داشت: طبق هماهنگی خزانه داری و کمیته روابط بین الملل فدراسیون نامه‌ای به فیفا ارسال و در آن از جیانی اینفانتینو درخواست شده است بخشی از پاداش‌های تیم ملی در جام جهانی را به کی روش پرداخت کند. اکنون هم بخش امور مالی فدراسیون این امر را پیگیری می‌کند.

در صورت موافقت اینفانتینو و واریز شدن پول به حساب کی روش، یکی از موانع بزرگ برای بازگشت او به کشورمان و آغاز اردوی‌های تیم ملی برداشته می‌شود و کی روش در روز‌های آتی برای آغاز اردو‌های تیمش در تاریخ ۹ شهریور به کشودمان می‌آید.

کی روش از تیم هایی چون مکزیک، کره جنوبی، کلمبیا، الجزایر پیشنهاد‌هایی غیررسمی دریافت کرد که این پیشنهاد‌ها جدی نشده و به نظر می‌رسد مشکلی برای ادامه حضور او روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست کم تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا وجود نداشته باشد./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید