Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:24:25 GMT

انتخاب سرمربی جدید قشقایی شیراز

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۱۹۰۴

انتخاب سرمربی جدید قشقایی شیراز

نجف پور مدیرعامل قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: پس از استعفای مهرداد شکاری که در ۲ هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال روی نیمکت قشقایی نشست، ابراهیم طالبی با این تیم به توافق رسید و هدایت نماینده فارس را بر عهده گرفت.

وی اضافه کرد: طالبی سال ۸۱ و در زمان سرمربیگری رونالد کخ در استقلال تهران روی نیمکت آبی‌ها بعنوان مربی حضور داشت و به عنوان یکی از دستیاران این مربی آلمانی فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر سوابق طالبی می‌توان به حضور در تیم‌های تربیت یزد، استقلال جنوب تهران و نساجی قائمشهر اشاره کرد.

قشقایی امسال و در پیش فصل مسابقات دسته یک فوتبال علاوه بر مهرداد شکاری با داود مهابادی و اصغر اکبری نیز برای هدایت این تیم به توافق رسید، اما عمر این توافق زیاد نبود.

تیم قشقایی شیراز در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، شنبه سوم شهریورماه در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف پرسپولیس پاکدشت می‌رود.

انتهای پیام/ن

سرمربی جدید قشقایی معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان نقل و انتقالات تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم