Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@03:18:21 GMT

اردوی تیم ملی آلیش و کشتی پهلوانی در میامی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۲۲۱۶

اردوی تیم ملی آلیش و کشتی پهلوانی در میامی آغاز شد

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،ضمن اشاره به آغاز اردوی تیم ملی آلیش جمهوری اسلامی ایران در میامی، تأکید کرد: ۲۵ ورزشکار شامل ۱۳ آلیش کار و ۱۲ ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت ۱۰ روز تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در میامی دنبال می‌کنند.

وی افزود: تیم ملی ایران برای مسابقات جهانی قرقیزستان که هم‌زمان با هشتم شهریورماه برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مساعد در میزبانی

مربی تیم ملی آلیش گفت: سطح آمادگی تیم آلیش و کشتی پهلوانی کشور خوشبختانه مناسب ارزیابی می‌شود و می‌توان گفت این آمادگی بیش از ۸۰ درصد است و امیدواریم تا اعزام به رقابت‌های جهانی، به ۱۰۰ درصد آمادگی نیز دست‌یابیم.

نبی زاده درباره میزبانی میامی نیز بیان کرد: خوشبختانه میزبانی و امکانات در این شهرستان برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه آلیش و کشتی پهلوانی در سطح مناسب بوده و تیم در این مرحله آماده‌سازی خود، هیچ مشکلی ندارد.

وی درباره حمایت‌های فدراسیون و ورزش و جوانان از این اردو نیز گفت: خوشبختانه حمایت‌های خوبی از اردوی تیم ملی آلیش و کشتی پهلوانی صورت گرفته که هم از سوی فدراسیون و هم از سوی ورزش و جوانان این حمایت‌ها ادامه داشته است.

ضرورت حمایت از ورزشکاران

مربی تیم ملی آلیش درباره برنامه‌های سال۹۷ این تیم نیز گفت: پس از مسابقات قرقیزستان اعزام آلیش کاران به رقابت‌های آلمان در برنامه فدراسیون قرار دارد که امیدواریم در این اعزام‌ها نیز موفق عمل کنیم.

نبی زاده درباره استعدادهای بخش کالپوش میامی در کشتی آلیش، کوراش و پهلوانی، تاکید کرد: از ۹ ورزشکار اعزامی به رقابت های قرقیزستان سه نفر اهل روستای حسین آباد کالپوش میامی هستند که این نشان می دهد استعدادهای این رشته ورزشی در میامی فراوان هستند که در صورت حمایت می‌تواند خیال ما را از آلیش کاران تیم ملی راحت کند اما در نهایت حمایت‌های ورزش و جوانان از این روستا ملاک امر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس