Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی شاهرخی روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرم آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: ساعت ۱۴:۳۲ دقیقه امروز ۳۱ مردادماه تصادف یک دستگاه خودرو پراید با کامیون ولوو در محور کمربندی جنوب به شرق خرم آباد بعد از روستای پل باباحسین به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۶ سازمان پس از اطلاع از حادثه ذکر شده سریعا به محل اعزام و پس از رسیدن اقدام به خارج نمودن دو سرنشین گرفتار شده خودرو پراید کرده و آن‌ها به عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل جهت انتقال به بیمارستان تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: تیم اعزامی آتش نشانی سپس با ایمن سازی محل حادثه و دو خودرو حادثه دیده از به وقوع پیوستن حوادث احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آوردند.

سرهنگ مرتضی چغلوند رییس پلیس راه لرستان در رابطه با علت حادثه گفت: عدم رعایت حق تقدم کامیون علت وقوع این حادثه بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد در رانندگی عجله نکنند وفاصله طولی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در طول مسیرباهر ۲ ساعت رانندگی حداقل یک ربع در پارگینگ امن استراحت کنند و به هیچ عنوان استراحت را به دلیل اینکه به مقصد نزدیک هستند به تاخیر نیندازند.

انتهای پیام/م

مصدوم شدن دو نفر براثر تصادف خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت