Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@18:23:45 GMT

و بالاخره آغاز دوران مربیگری تیری آنری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۲۹۰۶

و بالاخره آغاز دوران مربیگری تیری آنری

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد توافقات برای انتصاب تیری آنری، سرمربی جوان و فرانسوی برای هدایت بوردو انجام شده و به زودی نام او به عنوان سرمربی جدید این تیم قدیمی فرانسه معرفی خواهد شد.

 

 

بعد از سپری کردن دورانی موفق زیر نظر روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک به عنوان کمک مربی، حالا تیری آنری قصد دارد رسما وارد دنیای مربیگری شود و انتخاب اول او نجات تیم بحران زده بوردو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2 شکست در 2 بازی ابتدایی و رتبه نازل نوزدهم، کارنامه بوردو در ابتدای این فصل لاشامپیونا بوده و حالا و با توجه به اختلافاتی که بین گاس پویت سرمربی اروگوئه ای باشگاه و مدیران بوردو به خاطر انتقادات پویت از سیاست های بازار نقل و انتقالات باشگاه ایجاد شده، قرار است او به زودی جای خود را به تیری آنری بدهد.

 

آرسن ونگر نیز 2 روز قبل در مصاحبه ای این اخبار را تایید کرده و اذعان داشت آنری به زودی هدایت بوردو را در دست خواهد گرفت و به نظر می رسد این اتفاق دیگر قطعی باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند

به اعتقاد آنری، تیمی برابر رئال مادرید موفق می‌شود که از تک موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال که این جدال را برای شبکه CBS کارشناسی می‌کرد، درباره تساوی دو تیم گفت:

مهم نیست کدام تیم بیشتر مالک توپ بود، موقعیت‌های بیشتری داشت یا دونده‌تر ظاهر شد؛ وقتی مقابل رئال مادرید به میدان می‌روید، باید از تک موقعیت‌های خود استفاده کنید، کاری که خود رئال مادرید در آن استاد است. به بازی با منچسترسیتی نگاه کنید، با خودتان می‌گویید که رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار نداشت و مالکیت به طور کامل در دست تیم پپ بود، با این حال چگونه آنها توانستند ۴ گل به ثمر برسانند؟ وقتی حرف از رئال مادرید به میان می‌آید، هزاران «اما و اگر» به ذهن شما خطور می‌کند، اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند و به همین دلیل است که ۱۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!