Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام محمدامین اسدی، مهاجم پرسپولیس و تیم ملی امید در ساعت ۳ بامداد روز چهارشنبه(به وقت اندونزی) دردسرهای زیادی برای او به همراه داشت، تا جایی که این بازیکن کم سن و سال صبح امروز از اردوی امیدهای ایران اخراج و به تهران دیپورت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین اسدی درباره علت این اتفاق گفت: وقتی صبح از خواب بلند شدم، دیدم همه جا انتقاد کردند، پست گذاشتند و در همه جا این موضوع را پخش کرده‌اند.

او ادامه داد: واقعا خودم همین امروز صبح این قضایا را دیدم و اصلا در جریان اتفاق شب گذشته نبودم؛ نمی‌دانم از قبل با کسی خصومتی بوده یا هر چیز دیگر، پسورد یا صفحه اینستاگرام من را هک کردند، استوری گذاشتند، مشخصاتم را تغییر دادند و حتی دنبال کننده‌های اینستاگرام من را دست‌کاری کردند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از گران‌ترین بازیکن لیگ ایران/ قرارداد بیرانوند چقدر است؟ 

مهاجم تیم ملی امید عنوان کرد: خدا را شکر امروز صبح موضوع را به یکی از دوستانم اطلاع دادم که توانست صفحه اینستاگرامم را برگرداند، اما واقعا شوکه شدم؛ خیلی بد است آدم در چنین موقعیتی قرار بگیرد و تا این اندازه برای آدم قضاوت کنند و حرف نابجا بزنند.

اسدی در مورد پیگیری باشگاه پرسپولیس پیرامون این اتفاق گفت: فعلا از باشگاه پرسپولیس خبری نشده است.

او اضافه کرد: نمی‌دانم حتما شاید خصومت‌هایی که از قبل با افرادی داشتم این اتفاق را به همراه نداشته؛ واقعا نمی‌دانم؛ البته من به کسی بدی نکردم که حتی شخصی بخواهد صفحه اینستاگرامم را هک کند و به این شکل باعث خراب شدن در همه جا من شود.

مهاجم امیدهای ایران و پرسپولیس تاکید کرد: بالاخره خدا هم جای حق نشسته و ان‌شاالله حق به حق‌دار می‌رسد؛ اصلا این کارها درست نیست ولی ان‌شاالله که همه چیز هرچه زودتر مشخص می‌شود.

اسدی درباره واکنش‌های مردم به این اتفاق گفت: حرفم با مردم این است که فقط من را حمایت کنند چون به خدا من هیچ کاری نکردم و هیچ اشتباهی نکردم! اصلا مگر من دیوانه‌ام بخواهم این کار را انجام دهم؟ اصلا به بچه هم بگویید خنده‌اش می‌گیرد.

او اظهار کرد: فقط دوست دارم مردم قضاوت الکی درباره من نکنند و خدا را این وسط در نظر بگیرند؛ مردم به جای قضاوت، از من حمایت کنند چون واقعا هیچ کاری نکردم؛ اصلا خود مردم باید ببینند دیگر که اصلا در صفحه اینستاگرام عکس‌ها، پست‌ها و ... هک شده بود تا اینکه صفحه من برگشت؛ حالا خودم باید یک ویدئو بگذارم و در این باره توضیح دهم.

اسدی درباره واکنش کادر فنی تیم ملی امید به این اتفاق گفت: آقای استیلی همیشه به من لطف داشتند، جای پدر من بودند، همیشه کمکم کردند و همیشه گفتند هر مشکل و صحبتی داشتی مثل پدرت بامن در میان بگذار؛ خیلی از ایشان راضی هستم و خدا ایشان را خیر دهد چون واقعا کمکم کردند و حق پدری بر گردنم دارند.

مهاجم تیم ملی ایران با تاکید بر اینکه اصلا این اتفاق تقصیر من نبوده است، گفت: مقصر اتفاقات امروز و این مشکلات که انقدر در فضای مجازی و سایت‌ها پخش شود و این داستان‌ها پیش بیاید، من نیستم؛ ان‌شاالله خدا جواب آن کسی که این کار را کرده، بدهد.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

اسدی: هک شده بودم، خرابم کرده اند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدترین ها جذابترین ها اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند در خصوص شعار سال جدید بیان کرد: دهه نود کاری برای اقتصاد مردم انجام نشد و جبران این عقب ماندگی جز با جهش اتفاق نمی افتد و این شعار امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

علی فاضلی فرد، امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، افضل همه ماه هاست و هم کرامت و هم فضیلت دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان از عنایات خداوند متعال به نوع بشر است و در این ماه می توانیم خودمان را به خدا نزدیک کنیم و در این ماه مهمانی خدا، تمام عنایات الهی به سمت بندگان سرازیر است و فضیلت‌های خاصی دارد و درهای رحمت الهی به روی ما گشوده شده است.

فاضلی‌فرد با بیان اینکه بحث دستگیری از مستمندان در این ماه توصیه شده است، افزود: توزیع بسته های غذایی و افطاری ساده همه با تاثیر از سیره اهل بیت (ع) انجام می‌شود و در این کار خیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیش قدم بوده است.

فرماندار بیرجند در خصوص شعار سال جدید بیان کرد: دهه نود کاری برای اقتصاد مردم انجام نشد و جبران این عقب ماندگی جز با جهش اتفاق نمی افتد و این شعار امسال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر مردم پای کار نیایند این شعار و جهش تولید محقق نخواهد شد و در دوران جنگ تحمیلی، دنیا علیه ایران بود و مردم پای کار آمدند و با حضور خود این معادله را به نفع نظام جمهوری اسلامی ختم به خیر کردند.

فاضلی فرد با بیان اینکه دشمن ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی را از مسیر جنگ اقتصادی هدف گرفته است، گفت: مسیر اقتصادی تنها مسیری است که به ما آسیب می تواند بزند و با حضور مردم این مشکل حل خواهد شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز گفت: مرکز افق با هدف مدیریت و جهت دهی به نیات اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه راه اندازی شده است.

وی  بیان کرد: این مرکز در بستر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به منظور جذب مساعدت های خیرین و توزیع آن و همچنین شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه خدمات به آنان با رعایت کرامت انسانی فعالیت می کند.

وی به طرح قرار دوازدهم اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید ۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)توزیع می شود و هر بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، چای، قند، پنیر، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآورشد: همچنین تعداد ۷۰۰ دست پوشاک از محل کمک خیرین به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • مردم، اتحاد، امید
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی با روان مردم توسط دو سلبریتی!
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر
  • «پینگ پنگ» اینستاگرامی احساسات و روان مردم توسط دو سلبریتی!