Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@01:43:21 GMT

افشاگری درباره فعالیت همسر «ترزا می»

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۳۲۱۶

یک رسانه روسی روز چهارشنبه به سمت همسر «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در شرکت «کپتال گروپ» که از سهامداران شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» سازنده بمبی که اخیرا باعث شهادت چهل کودک یمنی در حمله هوایی عربستان به یک سرویس مدرسه شد، اشاره کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشا تودی» یک جنگنده رژیم آل سعود در نهم اوت(۱۸ مرداد) با یک موشک هدایت شونده ساخت شرکت لاکهید مارتین، به یک سرویس مدرسه حامل نوجوانان محصل یمنی حمله کرد که طی آن ۵۱ نفر به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین کشته شدگان این حمله ، ۴۰ کودک بین سنین شش تا یازده سال نیز وجود داشتند.

چند روز بعد از گذشت این حادثه یک وبگاه تحقیقی به نام «بلینگ کت» با جمع آوری ترکش‌های برجا مانده متوجه شد که این بمب از نوع «ام کی -۸۲» ساخت شرکت لاکهید مارتین بوده که در سال ۲۰۱۵ از سوی آمریکا به عربستان فروخته شد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد بعد از وقوع این فاجعه خواستار انجام تحقیقاتی درباره آن شد.

در حالی که این اقدام از سوی «جرمی کوربین» رهبر حزب کار انگلیس نیز مورد انتقاد قرار گرفت اما «جرمی هانت» وزیر خارجه جدید انگلیس روز سه شنبه در سخنرانی در اندیشکده آمریکایی «صلح» در واشنگتن دی سی، ضمن بیان نگرانی لندن از وضعیت پیش آمده گفت: «عربستان، متحد نظامی نزدیک است و این کشور در امن نگه داشتن خیابان‌های انگلیس کمک می کند.»

بر اساس این گزارش، «فیلپ می» همسر ترزا می، مدیر روابط عمومی این شرکت است. شرکت کپتال گروپ ۷.۹ درصد سهام شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» سازنده بمب یاده شده را در اختیار دارد. ارزش این سهم در فرودین سال جاری برابر با ۶.۵ میلیارد دلار بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو پیاتزا سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال هلند اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال هلند را مشخص کرد که تغییر خاصی نسبت به سال گذشته وجود ندارد و تنها ون تیلبورگ به دلیل مصدومیت غایب این لیست است.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است.

پاسورها: وسیل کمینک، سیل میژس، یوریس برکهوت، گیس ونسولکما، مارکوس هلد و فریک دِوِییر

سرعتی‌زن ها: ویلتنبورگ، فابیان پلاک، لوک ون‌در اِنت، میخاییل پارکینسون، سیب کورنبلک، بائو ورتلبوئر لوک هوفهویس و  رابین بویکهوت

دریافت کننده ها: بنی تویینسترا، تایس ترهورست، ژیس جورنا، مارتین ون‌گاردرن، یاسپر ویکسترا، تام کوپس، یانیک باک و توماس ون‌بلادل

قطر پاسور ها: نیمیر عبدالعزیز، ووتر ترمات، مارتین بریلهویس دن استروتکر و میکیل آهی

لیبرو ها: روبرت آندرینگا، جفری کلوک، متس بلیکر، نیلز لیپک

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه به مصاف هلند می رود. هر دو تیم در پی سهمیه المپیک هستند.

دیگر خبرها

  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • با پادشاه اردن و همسر و فرزندانش آشنا شوید؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان (+عکس)
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • دله آلی: هدف من شرکت در جام جهانی ۲۰۲۶ است
  • مارتین اودگارد و نابود کردن بازیکنان استون ویلا / فیلم
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد