Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:52:29 GMT

سارق خودروها با شلیک پلیس متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۳۳۷۸

سارق خودروها با شلیک پلیس متوقف شد

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو در این محله گفت: متهم پس از دستگیری، به سه فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، منصور حشمتیان ضمن تشریح خبر دستگیری یک سارق خودرو در خیابان امین، اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری، در حال گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به در تخریب شده یک خودروی سواری مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس، بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، سعی کرد از محل دور شود، اما این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام‌های انجام شده، دریافتند که این خودرو از همان محدوده به سرقت رفته است؛ در نهایت سارق با شلیک به لاستیک خودرو متوقف و دستگیر شد.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌های صورت گرفته، به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

حشمتیان اضافه کرد: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله گواهینامه، کارت خودرو، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/4009/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه