Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش دوومیدانی ایران از انگیزه هایش برای حضور در بازی های آسیایی گفت و تاکید کرد که از امروز به مسابقه قهرمانی جهان و المپیک توکیو فکر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا، رضا ملک‌پور، قهرمان و رکورد دار دو و میدانی ایران در ماده 400 متر بامانع که جوان ترین ورزشکار تیم ملی است است درباره حضور در ترکیب تیم ملی دو ومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خوشحالم که لباس تیم ملی را در بازی‌های آسیایی بر تن می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جوان ترین ورزشکار هستم که با دیگر ملی پوشان عازم مسابقات می‌شوم واز بابت اعتمادی که فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی به من کرده تشکر می‌کنم. به یاری خدا با کسب یک نتیجه خوب پاسخ اعتمادشان را می‌دهم.

او با اشاره به تمرینات و روند رو به رشد رکوردهایش افزود: تمریناتم را با آقای رضایی در قم و تهران پیگیری کردم و زمان‌های خوبی هم به ثبت رساندم. 2 بار رکورد ملی ایران را شکستم و الان در آمادگی کامل هستم. می خواهم در روز مسابقه خودم را اثبات کنم.

ملک‌پور درباره آمادگی خود برای مسابقه با بزرگان آسیا گفت:  رقبای سرسختی از کشورهای قطر، ژاپن و فیلیپین دارم و در مرحله اول تمام تلاشم را خواهم کرد که فینالیست شوم. بدون شک رقابت با این قهرمانانی که عنوان دارهای تورنمنت‌های بزرگی چون دایموند لیگ هستند سخت است ولی من هم تمام تلاشم را خواهم کرد که رکورد قابل توحهی را  ثبت کنم. من در مسابقات امسال توانستم 2 بار رکورد ملی رده سنی بزرگسالان را در مسابقات قهرمانی کشور و تورنمنت بین‌المللی بلاروس بشکنم. رکورد فعلی ام 50.68 ثانیه است و دوست دارم در این مسابقات دوباره رکورد شکنی کنم.

قهرمان و رکورد دار 400 متر بامانع ایران در پایان افزود:  همه برنامه ریزی‌هایم برای مسابقات بزرگی چون بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و حتی المپیک توکیو است. در حال حاضر آماده‌ام تا بعد از بازی‌های آسیایی ادامه برنامه‌های تمرینی‌ام را از سر بگیرم. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم و باید به حدنصاب حضور در مسابقات قهرمانی جهان برسم تا راه را برای حضور در المپیک توکیو بازکنم. امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود. از مردم عزیر می‌خواهم همه ورزشکاران را دعا کنند و ماهم از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد. دوست دارم همه بچه‌های تیم ملی نتیجه بگیرند و دست پر به ایران برگردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد