Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:28:44 GMT

تجلیل از سادات روحانی در اراک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۳۶۵۲

تجلیل از سادات روحانی در اراک

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت دهه ولایت و امامت در مراسمی از سادات روحانی در اراک تجلیل شد.
آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم با تبریک عید با عظمت قربان گفت:: دست خداوند با جماعت است و همه ما بر یک کشتی سوار هستیم و باید با همدلی واتحاد مشکلات را از سر راه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بشریت مدیون وجود با برکت پیامبر اکرم (ص) و امامت ائمه اطهار علیهم السّلام است.

وی اضافه کرد: روحانیت یک سازمان خیریه است و باید تمام وجودش نفع برای مردم باشد و ماباید در خدمت اسلام باشیم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اگر کسی برای خداوند و در راه خدا فداکاری کند خداوند اجر نیکوکاران را ضایع نمی‌کند.


انتهای پیام/ج


سخنان آیت الله دری در مراسم تجلیل از سادات روحانی در اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل

بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه، ولی عصر (ع) رفسنجان با انتشار بیانیه ای از عملیات وعده صادق حمایت کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه، ولی عصر (ع) رفسنجان با انتشار بیانیه از عملیات وعده صادق حمایت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و الحمدلله قاصم الجبارین مبیر الظالمین
«انا من المجرمین منتقمون» صدق الله العلی العظیم


سپاس خدای فروشکننده جباران و ستمگران که داد مظلومان را از ظلمه می‌ستاند و عذاب خوارکننده را بر اهل عصیان و طغیان فرو می‌فرستد. در پس ده‌ها روز نسل‌کُشی آشکار و دَدمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در غزه مظلوم و حمله گستاخانه به کنسول‌گری ایران عزیز در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی پاک باخته، سپاه مقتدر ندای امام خود را لبیک گفت و چونان ابابیل آتش غضب الهی را بر سر رژیم آپارتاید صهیونیستی نازل کردند؛ گویی بار دیگر عصای موسی علیه‌السلام بود که باطل‌السحر فرعون زمانه شد. 

باید مستکبران عالم بدانند که ما میراث بران آن ابرمرد تاریخ هستیم که فریاد غیورانه «هیهات من الذله» او در گوشمان دم به دم می‌پیچد و به امید جان‌فشانی در رکاب یگانه منجی عالم بشریت، حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، آنات و لحظات عمرمان می‌گذرد. 

ضرب شست شیران غیور جبهه مقاومت به محوریت ایران اسلامی، عاشقان اسدالله الغالب علیه السلام، هشداری بود از سوی امتی قهرمان و مقاوم به مشتی اراذل کودک‌کش، که اگر بار دیگر دست به اقدام جنون آمیز دیگری بزنند، به دست خود نقطه‌ای بر پایان عمر شرارت بار خود خواهند گذاشت. 

ما بسیجیان دانشگاه، ولی عصر عج، به تأسی از شهدای گلگون کفن، ضمن تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین و مقتدای خود، امام خامنه ای، اعلام می‌داریم:‌ای رهبر و مولای ما! نگاهمان به سرانگشت اشارت و گوشمان به فرمان جهاد شما است تا جان ناقابلمان را فدای آرمان آزادی قدس شریف کنیم؛ و الله غالب علی أمره
و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان

دیگر خبرها

  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • تظاهر به دینداری و انکار منافقانه حکم قصاص
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است