Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:09:30 GMT

مرگ دردناک عروس حین مراسم عروسی +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۳۷۱۵

مرگ دردناک عروس حین مراسم عروسی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوان چینی که به بیماری سرطان خون مبتلا بود در بیمارستان و حین انجام مراسم ازدواج جانش را از دست داد. این عروس لحظاتی پیش از ادای سوگند ازدواج در حالی که حالش رو به وخامت نهاده بود جان باخت. پزشکان بیمارستان نتوانستند جان "ژیائو هوئی"  32 ساله را که مبتلا به سرطان خون بود نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن به مدت 8 سال و از سن 24 سالگی به سرطان خون مبتلا شده بود.

او پیش از مرگ خود بخاطر دو سال صبر نامزد 27 ساله اش" یانگ فنگ" از او تشکر کرده و  آشنایی با نامزدش را بهترین اتفاق زندگی اش دانسته بود. فنگ تمام تلاش خود را برای درمان همسرش انجام داده بود. او که یک پیک موتوری است 16 ساعت در روز کار می کرد و بیشتر حقوق دریافتی ماهیانه خود را که حدود 5000 یوآن (560 یورو) بود برای درمان نامزدش هزینه می کرد.

بیشتر بخوانید: رویت پدیده عجیب در آسمان چین! +فیلم 

اما سرانجام زمانی که در تاریخ 10 آگوست حال این زن رو به وخامت رفت فنگ تصمیم گرفت آخرین آرزوی نامزدش که پوشیدن لباس سفید عروس بود برآورده کند. این مراسم در تاریخ 12 آگوست در بیمارستانی در استان "هنان" واقع در مرکز چین انجام شد اما متاسفانه عروس جوان پیش از ادای سوگند ازدواج جانش را از دست داد. پس از این تراژدی، داماد با خونسردی از مهمانان حاضر در بیمارستان خواست تا آنجا را ترک کنند.

این اتفاق تلخ با همدردی میلیون ها نفر در چین با این مرد جوان همراه بود. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در چین او را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به فنگ نوشت : " نامزدت تو را ترک نکرده بلکه در جهان دیگری همچنان تو را دوست خواهد داشت."

بنا به گزارش رسانه های چینی اگرچه این مرد موفق نشد با نامزدش ازدواج کند اما تصمیم گرفت نام خود را به عنوان شوهر این زن روی سنگ قبر او حکاکی کند. علاوه بر نام فنگ این جمله نیز از طرف این مرد عاشق پیشه روی سنگ قبر حکاکی شد:" شاید تو بصورت فیزیکی مرا ترک کرده ای، اما هرگز از قلب من بیرون نخواهی رفت".

گفتنی است؛ مراسم خاکسپاری این عروس جوان  در تاریخ 17 آگوست مصادف با روز ولنتاین چینی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مرگ عروس جوان لحظاتی پیش از ادای سوگند ازدواج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود