Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@21:15:17 GMT

ازدوادج سمانه پاکدل با هادی کاظمی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۳۷۴۱

رزکنا: در شب عید قربان خبر ازدواج برخی از چهره های ورزشی و هنری صفحات اینستاگرام را با تصاویر و پیام های تبریک پر کرد. ابتدا کیمیا علیزاده پرچمدارکاروان ورزشی ایران خبر از ازدواج خود داد و سپس سمانه پاکدل و هادی کاظمی 2 بازیگر خبر چشن زندگی جدید خود را به اشتراک گذاشتند

پوریا تابان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: رفقای جانم عروسیتون مبارک در بین این همه خبر بد، در بین این همه مرگ، در بین این همه هیاهو، در بین این همه اضطراب، در بین این همه تشویش، این همه دروغ و نامردى، ناجوانمردى، بى احساسى، طلاق، فقر، سیاهى و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خبر جفت شدن و عروسى شما دو نفر با هم دلم را شاد کرد و لبم را خندان. سمانه پاکدل نازنین و هادى کاظمى عزیزم آغاز زندگى مشترکتون با هم مبارک و شاد باش. خوش باشید و خوشبخت. پوریا تابان سى ام مرداد ١٣٩٧
در این حال کامبیز دیرباز با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هادی جانم، بدجوری خوشحال شدم از شنیدن این خبر خوش زندگیتون سرشار از لحظات و اخبار خوش. 
«هادی کاظمی» متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در شهر میانه است. این بازیگر Actor ایرانی است با سریال شب‌ های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه و خاتون آبادی می‌باشد. از همان سال‌ هال روی صحنه رفت.
بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌ است: «من در دانشگاه هیچ چیز یادنگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین»
«سمانه پاکدل» متولد ۲۶ مهر سال ۱۳۶۶ در اصفهان است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد. سمانه پاکدل از کودکی علاقه‌ مند به بازیگری بوده‌است و تصمیم داشت تا رشته هنر Artرا در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود.
سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد. در برنامه دورهمی که ۱۰ فروردین ۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌ مند به ازدواج معرفی کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت شوم دختربچه ایرانی در حجله آقا داماد !

بی حیایی با خواهر جلوی چشمان عروس خانواده!+عکس

گردن زدن 5 زن عربستانی با شمشیر ! + عکس

این دختر ١٨ساله 3 بار خودکشی کرد! / نقش پسر همسایه چه بود؟!

حمید با دسیسه شوم مهشید را سرنماز غافلگیر کرد!

این مردان مخوف تهران توبه کردند! + گفتگو

خانواده همدانی با یک گرگ زندگی می کردند

این آدمکش ها زنده و مُرده را تکه‌تکه می‌کردند !

راز شوم خانم بازیگر رسواکننده کارگردان منحرف! + جزییات

اقدام جنجالی یک مرد در لباس زنانه + تصاویر

این موجود وحشتناک در بسته بهداشتی زنانه بود! +تصویر

بی غیرتی یک مرد زنش را بی آبرو کرد!

پشت پرده قتل گردشگر عراقی در خوزستان!

جنازه دختر 14 ساله همزمان با آزادی قاتل شیطان صفت پیدا شد + عکس

ازدواج همزمان پسر عاشق پیشه با دخترعمو و دختر عمه + عکس

آرزو با بچه ای در شکم بله را به داماد گفت!

این 2 زن شیک پوش در مرکز تهران شیطنت می کردند!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار بازیگر Actor سریال هنر Art دورهمی ازدواج عکس بازیگر تصاویر تبریک عکس زن مرد زنان دختر حوادث شوم مادر قتل عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید