Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - برای نخستن بار، آیین ازدواج زوج جوان مهریزی چهارشنبه شب در جوار مزار سه تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، تعدادی از خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در فضایی معنوی ، شاد ، همراه با برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این زوج جوان، مراسم عقد ساده خود را نیز با همان سنت و عرف محلی، مزین به ذکر صلوات، دعای خیر برای جوانان ، دست اندرکاران و حفظ نظام جمهوری اسلامی انجام دادند .
یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه یزد در مراسم یادشده گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه های مختلفی وجود دارد که قطعا برگزاری مراسم ساده ازدواج در جوار قبور شهدا بسیار موثر است.
احمد آبایی افزود: زندگی سالم اسلامی و معنوی در پرتو الگوگیری زوج های جوان از شهیدان انقلاب اسلامی است و باید با همکاری مردم و مسئولان شاهد شروع زندگی مشترک جوانان در فضایی معنوی باشیم.
این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت شهید مدنی و هیات رزمندگان اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.
مهریز که با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد، 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و 10 شهید گمنام در این شهرستان مدفون است.
7541/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ازدواج شهداي گمنام مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم