Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:16:10 GMT

پیروزی آسان بخشی مقابل حریف ازبکستانی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۴۰۷۹

پیروزی آسان بخشی مقابل حریف ازبکستانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر محمد بخشی در روز پایانی رقابت های کیوگوری در وزن منفی ۶۸  کیلوگرم بعد از یک دور استراحت توانست حریف ازبکستانی خود را از پیش روی بردارد.

در این وزن که ۲۲ تکواندو کار حضور دارند، بخشی راند اول را ۱۱ بر صفر به نفع خود تمام کرد. وی راند دوم را هم به خوبی اداره  و با نتیجه ۲۴ بر ۴ به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این نتیجه و رسیدن امیر محمد بخشی به امتیاز عالی، او فاتح این میدان شد. بخشی در مرحله یک چهارم باید به مصاف حریفی از چین تایپه برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو چین مردان وزن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

این دیدار در دو بخش و در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین برگزار شد و در هر دو بخش وفایی با برتری در مقابل حریف خود راهی دور بعدی مسابقات شد.

وفایی برای رسیدن به جدول اصلی رقابت ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در دو بخش ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مصاف ژیانگ ژون خواهد رفت.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • علیزاده طلایی شد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • صعود عبدی به نیمه نهایی
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم