Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@15:30:43 GMT

4 پروژه شرکت آبفا استان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۴۸۳۰

4 پروژه شرکت آبفا استان به بهره برداری می رسد

استان‌ها > لرستان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان گفت : در هفته دولت 4 پروژه با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال در شرکت آب و فاضلاب لرستان و سطح استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،حمیدرضا کرم وند در این خصوص گفت: با توجه به برنامه های مناسبی که در طول سال در شرکت انجام گرفته امسال در استان از نظر کمبود آب شرب با مشکلی مواجه نشده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به پروژه های فعال در استان اشاره واز ساخت 5 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان اشاره و تاکید کرد که روند ساخت این تصفیه خانه هامطلوب و پیشرفت فیزیکی 45 درصد دارند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم در سال 98 شاهد افتتاح آنها باشیم.

حمیدرضا کرم وند در خصوص پروژه های هفته دولت گفت: در این هفته ما 4 پروژه مهم در حوزه آبرسانی و مدیریت انرژی با اعتباری بالغ بر58 میلیارد ریال داریم که با توکل بر خداوند در این هفته به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص این پروژه ها که پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت ، مومن آباد و شهر خرم آباد و همچنین افتتاح سامانه انرژی خورشیدی در ساختمان ستاد شرکت از جمله پروژه ها و اقدامات این شرکت در هفته مبارک دولت در سال 97 می باشد.

46

کلید واژه‌ها : فاضلاب - اصلاح الگوی مصرف - خانوار روستایی - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فاضلاب اصلاح الگوی مصرف خانوار روستایی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد

ایسنا/هرمزگان عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون در استان هرمزگان آغاز شد.

ظهر امروز هفتم اردیبهشت مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ‌زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ‌زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه‌خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به‌منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولدسازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره‌برداری سریع از این پروژه تأکید و تصریح کرد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت چهار ماه احداث شود و در هفته دولت سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر