Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران از احداث تونل زیرگذر در میدان ونک خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام در این منطقه باید تونل احداث شود؛ شهرداری تهران این طرح را اعلام کرده‌است، ولی زمان اجرای آن مشخص نیست.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آرام معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران، با بیان اینکه قرار است در میدان ونک تونلی برای رفع ترافیک و ازدحام احداث شود، گفت: این طرح در پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قرار است زیرگذری از اتوبان شهید حقانی میدان ونک را گذرانده و تا حوالی اتوبان کردستان ادامه پیدا کند. مسیر آغاز و پایان این طرح دقیقا مشخص نیست و امکان دارد مکان آن جابجا شود.

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران بیان داشت: شهرداری تهران اجرای این طرح را اعلام کرده است، ولی اینکه بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شده باشد بستگی به اعتبارات این سازمان دارد و زمان اجرای این پروژه دقیقا مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانداری تهران ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث زیرگذر میدان سپاه تهران از اوایل سال آینده

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه هفت تهران  در حاشیه مراسم بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید مترو تهران به خبرنگاران گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته و ارائه طرح مشاوران، طرحی برای میدان سپاه در قالب زیرگذر میدان سپاه طراحی و تهیه شده است.

در حال حاضر زمین کارگاه برای مجموعه سپاه تحویل داده شده و پیمانکار نیز برای پروژه انتخاب شده و اوایل سال آینده این طرح آغاز خواهد شد.

این طرح از خواجه نصیر شروع و تا صیاد شمال به طول ۷۰۰ متر ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در کمتر از یک سال این طرح به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان تقاطع شهید سلیمانی به ایستگاه آخر رسید
  • بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر
  • ضرورت تخصیص زمین مناسب برای احداث گرمخانه از سوی شهرداری نقده
  • دورود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
  • شرایط لازم برای مسافران نوروزی مهیا شود
  • ۱۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبخیزداری مصوب شد
  • اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس
  • اجرای ۱۱۰۳ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در استان فارس
  • احداث زیرگذر میدان سپاه تهران از اوایل سال آینده
  • اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای شهرداریهای آذربایجان شرقی