Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نصرالله بازوند در حاشیه کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران وایقان شبستر گفت: وجود این نرخ بالای بیکاری ، ناشی از نبود مهارت در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌شرقی از استان‌های دارای منابع غنی است گفت: این استان دارای منابع زمینی و روزمینی ارزشمندی است ولی به علت ضعف مدیریت، ارزش افزوده کافی از این منابع بدست نمی‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین وجود حدود 600 هزار بیمه شده در استان آذربایجان‌شرقی را حاکی از اشتغال بیشتر مردم در واحدهای خدماتی و صنعتی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کشورشرایط سخت اقتصادی را تجربه می‌کند خاطرنشان کرد : باید باور داشته باشیم دشمنان نظام هیچ وقت دشمنی خود را با ما کنار نخواهند گذاشت اما مردم ما همواره پای آرمان‌های این نظام ایستاده است.
مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران وایقان با مشارکت خیرین در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیربنای دو هزار متر مربع احداث میشود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی آذربایجان شرقی مهارت شبستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است