Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و یکمین جلسه‌ هیات مدیره‌ کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر در محل این خانه تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

- برگزاری نشستی مشترک بین مدیرعامل جدید خانه‌ی تئاتر و اعضای هیات مدیره‌ کانون کارگردانان، پیگیری شود.

- برای هماهنگی و بررسی کامل مراحل و چگونگی ثبت‌نام متقاضیان جدید عضویت و هم‌چنین دست‌یابی به لیست جامع اعضای کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر، نشستی مشترک بین مسئولین اداری هیات مدیره‌ کانون و رییس روابط عمومی خانه‌ تئاتر، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- با توجه به موافقت قبلی با خرید یک دستگاه کامپیوتر برای کانون کارگردانان، مراتب تا حصول نتیجه، در اسرع وقت پی‌گیری شود.

- لیست اعضای بالای ۶۵ سال کانون کارگردانان برای معافیت از پرداخت حق‌عضویت خانه‌ تئاتر، تکمیل شود.

- بیانیه‌ای از سوی کانون کارگردانان برای حمایت از نامه‌ منتشرشده توسط تعدادی از مترجمین آثار نمایشی در خصوص ضرورت توجه به رعایت حقوق مترجمان و مولفان، تنظیم و اطلاع‌رسانی شود.

- بحث در مورد تبیین چشم‌انداز و راهکارهای در اولویت کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر تا رسیدن به نتایج مطلوب در دستور کار اعضای هیات مدیره قرار گرفته و تلاش شود جایگاه کانون کارگردانان خانه‌ تئاتر به‌ مرور در تمامی مناسبات تئاتر کشور، تعریف شود.

در نشست فوق که از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ به‌طول انجامید مسعود دلخواه، مسعود موسوی، هادی عامل، مجید گیاه‌چی و احسان فکا به‌ عنوان اعضای هیات مدیره و محمودرضا رحیمی و مجید کریمی به‌ عنوان بازرسان کانون کارگردانان حضور داشتند.

کد خبر 4382318 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران خانه تئاتر کارگردان تئاتر مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی کنسرت موسیقی عزت الله انتظامی انیمیشن درگذشت چهره ها مرضیه برومند موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 6089789 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی