Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سردار محسن فتحی زاده رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در جلسه جمع بندی که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: از مجموعه انتظامی، مرزبانی و مسئولان استانی که در تلاش هستند تا گردهمایی اربعین حسینی با نظم و امنیت کاملی برقرار شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: بحمدلله سال گذشته اربعین حسینی (ع) بسیار باشکوهی در کمال امنیت، آرامش، انضباط و با رعایت قوانین و مقررات برگزار که موجب افتخار و عزت برای نظام، انقلاب و مردم شد و همچنین تقدیر مسئولان داخلی و کشور عراق را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فتحی زاده تصریح کرد: همکاری مردم در زمینه‌های مختلف، تلاش و زحماتی که مسئولان برای آماده سازی زیر ساخت‌ها انجام می‌دهند همه با هم کمک خواهد کرد که امسال کنگره اربعین حسینی در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی مهمترین دغدغه ما زمان است، گفت: در بازدیدی که از مسیر‌ها و پایانه‌های مرزی شلمچه و چزابه داشتیم، بحمدالله اقدامات خوبی طرح ریزی و در حال انجام است و می‌طلبد در مدت زمان باقی مانده همت و تلاش پررنگی را داشته باشیم تا آمادگی‌ها به حداکثر ممکن برسد.

وی افزود: نیروی انتظامی طرح‌های خود را بازبینی کرده و از سال گذشته ده‌ها جلسه در موضوعات مختلف در خصوص اربعین به طور مستمر برگزار و طرح ریزی‌های خوبی صورت گرفته که ان شاءالله امسال اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور در ادامه با بیان اینکه اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی باید از مرز شلمچه عبور کنند، بیان کرد: برابر پیش بینی‌های صورت گرفته امسال اتباع خارجی افزایش تردد خواهند داشت که باید تمهیدات لازم را پیش بینی کنیم.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از ابتدای ورود به استان تا پایانه‌های مرزی در مسیر رفت و برگشت باید تمهیدات ویژه صورت پذیرد، البته اربعین امسال تحت عنوان طرح کنترل لایه به لایه جمعیت از مبدا مطرح است یعنی نظارت و مراقبت از استان‌های مبدا شروع خواهد شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان در ابتدا با تشریح اقدامات و تمهیدات فرماندهی انتظامی استان، گفت: از ابتدای ورودی‌های استان تا شهرستان‌های دشت آزادگان و خرمشهر در مسیر‌ها پایگاه‌های ثابت و سیاری در حوزه انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده تا با تلاش‌های ویژه، برنامه ریزی و طرح‌های مناسب همانند سال گذشته هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نظم و امنیت رعایت قوانین و مقررات انقلاب عراق نیروی انتظامی رفت و برگشت فرمانده انتظامی فرماندهی انتظامی امسال پارس کنترل جمعیت مبدا اربعین حسینی پارس نیوز لایه به لایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 

۲۱۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و این روز‌ها نظرات مختلفی درباره احتمال حمله زمینی نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به رفح یا لبنان مطرح می‌شود. در این خصوص به نظر می‌رسد سرنوشت بنیامین نتانیاهو به رفح گره خورده است، زیرا اگر دست به ماجراجویی بزند، برخلاف اراده مقامات آمریکایی و اروپایی عمل کرده است، زیرا آن‌ها حمله به رفح را به دلیل اینکه چالش جدی منطقه‌ای بشمار می‌آید، خط قرمز می‌دانند. 

لازم به یادآور است که رفح با مصر هم مرز است و چنانچه رژیم صهیونیستی به این منطقه حمله نظامی زمینی انجام دهد، صد‌ها هزار نفر به سمت مرز مصر کوچ خواهند کرد و این شرایط برای مصر مناسب نیست. به همین دلیل احتمال دارد که مصر از دایره همکاری اروپا و آمریکا خارج شود و مسیر دیگری را در پیش بگیرد و در نتیجه فضای منطقه بحرانی‌تر خواهد شد.

چنین مسائلی در خصوص حمله زمینی به رفح سبب شده است که برای پیشگیری از این اقدام هشدار‌هایی از سوی کاخ سفید برای بنیامین نتانیاهو ارسال شود. اما اگر این اتفاق بیفتد، اختلاف نظر‌ها بین آمریکا و کابینه نتانیاهو تشدید خواهد شد.

در این بین البته بحث و احتمال حمله ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان نیز مطرح است. با توجه به این شرایط و اینکه نتانیاهو تلاش می‌کند، برای رهایی از باتلاق غزه بحران را به کشور‌های دیگر منطقه منتقل کند. اما آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند که بحران را هرچه زودتر تحت کنترل در آورند، زیرا این روز‌ها آن‌ها در آ‌ستانه انتخابات قرار گرفته و شرایط مناسبی ندارند؛ ۳۰ ایالت آمریکا درگیر جنبش دانشجویی است و نیرو‌های فدرال و ایالتی بشدت در حال کنترل اوضاع هستند. در واقع چنانچه شرایط از کنترل خارج شود، اساسا آمریکا قربانی اسرائیل خواهد شد.

بنابراین به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که وضعیت غزه را کنترل کنند و مانع از این شوند که اسرائیل به منطقه دیگری حمله کند. در راستای این تلاش‌ها اخیرا نیز وزیر خارجه فرانسه به لبنان سفر کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد اسرائیل در شرایطی قرار ندارد که بتواند به لبنان حمله کند. اما احتمال حمله نظامی زمینی به رفح از سوی رژیم صهیونیستی وجود دارد.

به این ترتیب لازم به یادآوری است که آمریکا و اروپا در آستانه یک تحول سیاسی اجتماعی قرار دارند. آن‌ها هزینه پشتیبانی از رژیم صهیونیستی را پرداخت می‌کنند و جنبش دانشجویی اخیر که آ‌مریکا و برخی کشور‌های اروپایی را فرا گرفته است به نوعی حکم بیداری وجدان بشریت را دارد که حاکمان آمریکا تلاش می‌کردند، آن را نادیده بگیرند.

دیگر خبرها

  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود