Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود قنبری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی تعداد سهامداران سهام عدالت در استان را در مجموع ۷۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۷۵ سود سهام عدالت در خراسان شمالی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۸۶ هزار و ۳۲۵ سود در اسفراین ، ۴۲۱ هزار و ۴۲۵ نفر در بجنورد ، ۷۹ هزار و ۱۷۶ نفر جاجرم ، ۲۳۱ هزار و ۶۴۸ نفر شیروان ، ۸۰ هزار و ۹۳۲ نفر فاروج ، ۱۴۸ هزار و ۶۹ نفر در مانه و سملقان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با بیان این که ثبت نام شماره شبا برای سود سهام عدالت از اوایل سال ۹۶ آغاز و پرداخت سود از اواخر سال گذشته رقم خورد، گفت: ملاک پرداخت در دو مرحله، به مبالغ ۱۵۰ و ۶۰ هزار تومان بوده است که در زمان پرداخت براساس سهام هر فرد مبلغ واریز شده متفاوت بود.

وی اظهار کرد: مرحله اول شامل سهامداران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان شامل ۸۲ هزار و ۹۳۰ نفر در بخش اول و ۳۹ هزار و ۲۸۲ نفر در بخش تکمیلی ، مرحله دوم شامل روستاییان در بخش اول ۱۱۲ هزار و ۶۶۶ نفر و در بخش تکمیلی ۲۱۳ هزار و ۸۶۸ نفر ثبت شدند.

قنبری همچنین افزود: در مرحله سوم شامل کارمندان در بخش اول ۹۳ هزار و ۷۱۲ نفر و در بخش تکمیلی ۱۴ هزار و ۶۷۵ نفر، در مرحله‌ی چهارم شامل ایثارگران ۱۶ هزار و ۵۸۷ نفر در لیست سهامداران استان قرار گرفتند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: در مرحله آخر که شامل بیماران خاص ، خادمین و مساجد ، روزنامه نگاران ، زنان سرپرست خانوار ، کارکنان ستاد ، طلاب حوزه تعداد ۱۵۷ هزار و ۷۱۰ سهم ثبت شده است.

وی بیان کرد: شهرستان‌های رازو جرگلان و گرمه به صورت جداگانه شرکت تعاونی سهام عدالت ندارند و هر کدام به ترتیب شامل حوزه بجنورد و جاجرم می‌شوند.

انتهای پیام / ب


۷۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر سهامداران سهام عدالت در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی