Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@04:47:28 GMT

مظنه آپارتمان در منطقه نظام آباد؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۶۷۴۷

مظنه آپارتمان در منطقه نظام آباد؟ +جدول

اقتصادآنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه نظام آباد تهران طی امرداد ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می‌باشد:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت مسکن97 قیمت مسکن در سال97 قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت آپارتمان در سال 96 قیمت آپارتمان در سال 97 قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونشهر بارانی‌ترین منطقه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته همچنین در چادگان ۱۸ میلی متر، مبارکه و داران ۱۶ میلی متر، زرین شهر ۱۵ میلی متر، دهاقان، سمیرم و بویین میاندشت هرکدام ۱۳ میلی متر، فرودگاه اصفهان ۱۱ میلی متر، دولت آباد، خوانسار و اصفهان هم هرکدام ۱۰ میلی متر، کبوتر آباد ۹ و نیم، شهرضا ۹ میلی متر، گلپایگان ۷ میلی متر، نجف آباد و دهق ۶ میلی متر، کوهپایه و میمه و مورچه خورت ۴ میلی متر باران باریده است.
لیلا امینی با بیان اینکه این سامانه بارشی امروز به تدریح از شرق استان خارج خواهدشد، افزود: یکشنبه و دوشنبه جوی به نسبت پایدار را سپری خواهیم کرد و از سه شنبه تا چهارشنبه (۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و اول فروردین ۱۴۰۳) سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی با اعلام صدور هشدار سطح زرد برای این دو روز در استان گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر وزش باد شدید و تند باد لحظه‌ای در این مدت در اکثر مناطق به ویژه غرب، جنوب و شمال و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی و بارش باران برای اکثر مناطق استان است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی ایجاد کند.
هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نورافشانی «پل طبیعت» در شب سال نو ۱۴۰۳
  • نورافشانی «پل طبیعت» در شب تحویل سال ۱۴۰۳
  • نورافشانی پل طبیعت در شب سال نوی ۱۴۰۳
  • «پل طبیعت» در شب سال نو ۱۴۰۳ نورافشانی می‌شود
  • آپارتمان در مشهد با چه قیمتی ۱۴۰۲ را به پایان رساند ؟ + جدول
  • هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛ خیبر به صدر صعود کرد
  • لیگ دسته اول| چادرملو لغزید؛ خیبر به صدر جدول رسید
  • بهترین مناطق خرید ملک در مازندران برای افزایش سود خالص سرمایه اولیه
  • فریدونشهر بارانی‌ترین منطقه استان
  • انتخابات این حوزه ها و شهرها تایید شد + جدول