Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاجعه منا، در حج تمتع سال 94 روی داد و به شهید و مفقود شدن بیش از هفت هزار تن از حاجیان انجامید. زائرانی از ۳۹ کشور جهان در این حادثه شهید، مفقود یا زخمی شدند. مقامات عربستان پس از حدود سه هفته از حادثه، تعداد رسمی جان‌باختگان را ۷۴۷۷ نفر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات شهید رحیم آقایی پور نیز جزو شهدای فاجعه منا بود.

خدا عاشق آدم های متفاوت و خاص است. خصوصا که این خاص بودن براساس دستورات و توصیه های الهی هم باشد دیپلمات شهید رحیم آقایی پور نمونه ای از این افراد است که سه سال قبل در چنین ایامی، در منا به شهادت رسید. کانال نوجوان از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به همین بهانه سراغ فرزندانش رفت. پدری که علی‌رغم مشغله زیاد رابطه عاطفی ویژه‌ای با فرزندانش داشت.

در ادامه بخش کوتاهی  از مصاحبه نوجوان با فرزند سفیر اسبق کشورمان در اسلوونی که 3 سال پیش در حادثه منا به شهادت رسید را با عنوان "سفیر خاص" مشاهده می‌کنید.

سفیر خاص

شما خودتان را آقازاده می دانید؟

آقازاده به معنایی که باب شده و مرسوم شده که باید زندگی خاص و ویژه ای داشته باشید نه، اما از این جهت که یک پدر خیلی ویژه داشته ایم بله، شاید از نظر خصوصیات ویژه پدرمان آقازاده باشیم.

خاطره ای از پدر در ذهنتان هست؟

مادرم قبل از اینکه به اسلوونی بروند، تعدادی از وسائل خانه را فروخته بودند. وقتی می خواستند به ایران برگردند قرار شد "اجاق گاز" بخریم. مدتها در بازار گشتیم و تحقیق کردیم تا یک اجاق گاز خوب ایتالیایی پیدا کردیم. با پدر تماس گرفتم تا اجازه بگیرم آن اجاق گاز را برایشان بخریم. پدر هم تایید کردند و گفتند خوب است.

یکی دو روز بعد صحبت های حضرت آقا درباره تاکیدشان روی خرید کالای داخلی و حمایت از تولید داخل منتشر شد. ایشان همان روزها تماس گرفتند و گفتند با مادرتان هم صحبت کرده ام شما یک اجاق گاز ایرانی برای ما بخرید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد