Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:06:01 GMT

عضو تیم ملی اسکواش: دست خالی به ایران برنمی گردم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۷۱۵۸

عضو تیم ملی اسکواش: دست خالی به ایران برنمی گردم

جاکارتا-ایرنا- عضو تیم ملی اسکواش ایران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: شرایط خیلی سخت و تمام حریفان باتجربه هستند اما تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران بازنگردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران به جاکارتا، علیرضا شاملی پس از غلبه 3 برصفر برابر نماینده سنگاپور، افزود: خوشحالم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتم و راهی مرحله بعد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره دیدار بعدی خود در این رقابت ها نیز عنوان کرد: در دور بعد با برنده دیدار نمایندگان کویت و فیلیپین مسابقه خواهم داد که تصور فکر می کنم حریف کویتی آن بازی را خواهد برد و با او مصاف خواهم کرد.
عضو تیم ملی اسکواش کشورمان ادامه داد: امروز یک مسابقه دیگر خواهم داشت و در صورت پیروزی و صعود به دور بعد، از آن پس فقط روزی یک مسابقه خواهم داد.
شاملی درباره عدم حضور رئیس فدراسیون اسکواش در بازی های آسیایی گفت: تاجایی که من اطلاع دارم «مسعود سلیمانی» سهمیه خودشان را به سرمربیان دادند تا مربی در کنار تیم باشد.
این دومین حضور اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی است. اولین حضور اسکواش بازان در بازی های آسیایی به سال 1998برمی گردد.
ورزشی * 9144 *9250 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسکواش جاکارتا 2018 شاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراها یا همان هواداران افراطی میلان امشب با اقداماتی به نمایش‌های ضعیف روسونری اعتراض کردند. در جریان بازی آنها از تشویق دست برداشتند و سکوت کردند و این‌گونه اعتراض‌شان را بیان کردند.

آنها همچنین رافائل لیائو را هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های اخیر هو کردند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۶۷ توسط استفانو پیولی از زمین خارج شد و از کنار دروازه بیرون رفت، نه از لب خط.

شدت توهین‌های هواداران میلان به لیائو به گونه‌ای بود که بر اساس گزارش چند رسانه ایتالیایی، لیائو پس از تعویض مستقیماً به داخل رختکن رفت و توجهی به نیمکت نداشت.

لیائو قبلاً در ماه آوریل در جریان باخت ۱-۰ مقابل رم در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا توسط هواداران خودی هو شده بود. این بازیکن ۲۴ ساله در آن بازی هم عصبانی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران نارضایتی‌اش را ابراز کرد.

اولتراهای میلان که در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بود و نام اعتراض‌شان را «صدای سکوت» گذاشته بودند، در ۱۰ دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک و سکوها را خالی کردند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که در بازی‌های آینده هم این اقدامات را تکرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!