Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا  به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال ٩٧ درقالب قرارداد پیمانی جهت مدیریت های درمان سراسر کشور و ادارات کل استانهای اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی، همدان و البرز در شهریورماه سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی جهت مراکز درمانی و بیمه ای مذکور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و طی سایر مراحل استخدام می کند.

وی افزود: داوطلبان می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی مربوطه که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.Tamin.ir و روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام اینترنتی از روز دو شنبه مورخ ٥ شهریور ٩٧  لغایت روز سه شنبه  مورخ ١٣ شهریور ٩٧  اقدام کنند.

حسینی آذرنوشان در ادامه افزود: آزمون کتبی روز جمعه مورخ ٢٠ مهر ٩٧  در مراکز استانها برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی تأکید کرد: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی انجام می شود و داوطلبان برای دریافت اطلاعات معتبر تنها از این طریق اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان درمان روابط عمومی سازمان سازمان تامین اجتماعی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟

میثم لطیفی درباره برگزرای آزمون‌های استخدامی در سال جاری، اظهار کرد: امسال حداقل سه آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش و ایثارگران داریم که ثبت‌نام آن از سال گذشته شروع شده بود. یک آزمون فراگیر هم برای دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهیم کرد که یکجا برگزار می‌شود.

وی درباره تعداد استخدام‌ها گفت: باید ببینیم در بودجه چه تعدادی را پیش‌بینی می‌شود تا طبق آن عمل کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت انجام خواهد شد، زیرا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی جدید تاسیس شده و آموزش و پرورش هم در مناطق کمتر توسعه یافته اهمیت دارد بنابراین بیشترین جذب در این دو بخش انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

tags # آزمون استخدامی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد