Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد از ممنوعیت مبادلات نقدی میان شهروندان و پارکبانان پارکینگ‌های حاشیه‌ای سطح شهر از ابتدای شهریور ماه خبر داد.

به گزارش قدس انلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، دریافت وجه نقدی شارژ پارک حاشیه‌ای توسط پارکبانان یکی از مشکلات عمده پارک‌های حاشیه‌ای هوشمند بوده که همین امر موجب بروز مشکلات و تنش‌هایی میان شهروندان و پارکبان‌ها شده و زیبنده شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد ضمن اشاره به‌این موضوع، گفت: مکانیزه شدن الیت امری واجب است و این شرکت ملزم شده تا پایان سال جاری، گام‌های اساسی درراستای تحقق بخشی از این مهم بردارد.

مجتبی بهاروند با بیان اینکه حذف تبادلات مالی میان پارکبانان و شهروندان یکی از مطالباتی مردمی است؛ تصریح کرد: این طرح به‌صورت آزمایشی از ابتدای مرداد ماه در منطقه 9 شهرداری مشهد به‌اجرا درآمد که با وجود کاهش نسبی درآمدها، با موفقیت همراه بود.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده، از ابتدای شهریور ماه تبادلات نقدی میان شهروندان و پارکبانان الیت در همه پارکینگ‌های حاشیه‌ای سطح شهر ممنوع است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در تشریح سازوکار پیش‌بینی شده برای پرداخت بهای خدمات الیت از سوی شهروندان؛ اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در پارکینگ‌های غیرحاشیه‌ای و همچنین از طریق بسترهای اینترنتی نسبت به‌پرداخت های مالی خود اقدام کنند، اگر پرداخت‌ها به‌صورت غیرنقدی باشد، شهروندان از 15 درصد بهای مازاد بر مقدار شارژ شده بهره‌مند می‌شوند.

بهاروند از مردم و شهروندان مشهدی خواست تا درراستای اجرای بهتر این طرح همراهی پررنگ‌تری نسبت به‌گذشته داشته باشند و این مجموعه را درراستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی ظهر یکشنبه در جلسه مناظره و پرسش و پاسخ که در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رسانه و مردم اگر در کنار نماینده مجلس باشند، بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

داوطلب دوره دوم انتخابات مجلس شهر مشهد را به عنوان نماد تحولی در کل کشور دانست و گفت: مشهد چالش‌های بسیاری دارد و آلودگی هوا نمونه‌ای از آن است و با نهایت تأسف باید اعتراف کرد سال گذشته تنها ۲۶ روز هوای پاک داشتیم؛ از این رو اولین اولویت بنده هوای مشهد است و راه‌هایی برای رساندن هوای پاک در گام اول از ۲۶ روز به ۱۲۰ روز خواهد بود.

وی به مشکلات و معضلات حوزه زیر ساخت اشاره کرد و گفت: سالیانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و ۴ میلیون گردشگر خارجی به مشهد الرضا مشرف می‌شوند که برای زیر ساخت‌ها برای آن، برنامه دارم.

اخلاقی حاشیه نشینی و بافت‌های فرسوده کنار حرم مطهر را نیز یک چالش جدی در شهر مشهد عنوان و حل آن را اولویت مهم دانست.

داوطلب دوره دوم انتخابات مجلس مسائل فراشهری چون مهاجرت و کم توجه در دولت‌های گذشته به روستاییان عامل ایجاد حاشیه شهر برشمرد و افزود: عدم توزیع عادلانه امکانات در شهر باعث حاشیه شهر شده است. توزیع منابع ملی همراه با عدالت نکته کلیدی است که با پیگیری آن مشکل حاشیه شهر هم حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل کمبود آب نداریم، بلکه مشکل مدیریت آب را داریم، افزود: مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است و مجلس با نظارت قوی‌تر می‌تواند مشکل را حل کند. انتقال آب از کلات به مشهد منطقی نیست و باید مسیر انتقال از دریای عمان رو پیش ببریم زیرا خود کلات هم در شرایط آبی مناسبی نیست.

اخلاقی با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین و در دسترس ترین نهاد اجتماعی است، افزود: سیاست‌های کلی خانواده سال ۱۳۹۳ در ۱۴ بند بیان شده است اما تا الان به علت مشکل نظارت به خوبی اجرا نشده است.

داوطلب دوره دوم انتخابات مجلس گفت: در بحث تعلق وام ازدواج مشکل نظارت داریم و گاهی مردم برای دریافت آن مشکل پیدا می‌کنند. تسهیل ازدواج را باید انجام بدهیم و دولت می‌تواند از محل بودجه‌ای که مشخص شده است حداقل ۱۰۰ میلیون وام بلاعوض به زوج‌ها بدهد.

کد خبر 6097480

دیگر خبرها

  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان