Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار پیامی در توییتر خود از مهرداد بذرپاش شدیدا انتقاد کرد.

ایران آنلاین / محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس با انتشار پیامی در توییتر خود از مهرداد بذرپاش شدیدا انتقاد کرد.

کسی که با معدل کارشناسی 12.99 صنایع و کارشناسی ارشد 15.09 مدیریت اجرایی بورسیه بدون آزمون می شود، استحقاق چنین سمت هایی را هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی همراه اول از انتصاب بذرپاش به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره همراه اول خبر داده است.

وی جایگزین علی بقایی نماینده ستاد اجرایی در هیأت مدیره همراه اول شده است. کشمکش برای عزل فرهنگ از مدیرعاملی همراه اول همچنان---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • لزوم اجرایی شدن مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بافق
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس