Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛مهندس رضا پوربابایی در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار ابوموسی با بیان اینکه دریای ابوموسی یکی از بهترین جاذبه های کشور محسوب می شود، افزود: باید تفریحات دریایی،گردشگری در این جزیره گسترش یابد.

مهندس پوربابایی اظهار داشت:هیچ چشم اندازی زیبا در کشور به اندازه چشم انداز ساحلی ابوموسی نیست و یکی از مهمترین جاذبه های طبیعی گردشگری این جزیره، ساحل بکر ودریای  بی نظیر بیکران ابوموسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی خاطر نشان کرد: نشاط و سرزندگی و کیفیت فضای شهری ابوموسی باید ارتقاء یابد.

فرماندار ابوموسی از زحمات شبانه روزی اعضای شورای شهر و شهردار تشکر ویژه نمود وافزود: باید فضای شهری باکیفیت و جذاب، زیبا و سرزنده در این جزیره ایجاد شود که شهروندان ابوموسی از بودن در آن احساس لذت و تعلق نمایند.

مهندس پوربابایی، شهروند افسرده، بی رمق و با عدم احساس شادابی و پویایی و سرزندگی رایکی از بزرگترین معضل شهرها برشمرد و تأکید کرد:باید شهروندان ابوموسی نشاط و سرزندگی را در این جزیره زبیا و خدا دادگی احساس نمایند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاذبه های طبیعی دولت شورای شهر شهروند گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز