Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی بزرگسالان کشور "انتخابی تیم‌ملی" برای حضور در رقابت‌های جهانی از امروز در سنندج آغاز شد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی بزرگسالان کشور "انتخابی تیم‌ملی" برای حضور در رقابت‌های جهانی از امروز در سنندج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونگ‌فوکاران 24 استان سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند و 302 ورزشکار به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آزادی به رقابت می‌پردازند.

کونگ فوکاران شرکت‌کننده در اوزان 54، 58، 63، 68، 73، 78، 83، 88، 93، 103 و 103+ کیلوگرم برای کسب مدال قهرمانی با هم رقابت می‌‌کنند؛ در پایان این مسابقات از سوی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، به نفرات و تیم‌های برتر مدال، حکم و کاپ قهرمانی اهداء خواهد شد.

مسابقات کونگ‌فو توآی قهرمانی بزرگسالان کشور "انتخابی تیم‌ملی" برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا روزهای یکم و دوم شهریورماه در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حضور پیدا کنند.

"کردستان" بر سکوی دوم رقابت‌های دراگون بوت کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هفته نخست مسابقات لیگ دراگون بوت مردان کشور 31 شهریورماه با حضور 11 تیم استان کشور در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

هیأت‌های استان‌های تهران، البرز، هرمزگان، بوشهر، کردستان، انزلی، ملوان نداجا، بابلسر، سکان بوشهر، سکان تهران و آتش‌نشانی کردستان، تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودند.

هیأت کردستان در فینال A مسافت‌های 500 و 200 متر، عنوان دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و بر سکوی دوم رقابت‌ها ایستاد و هیأت‌های انزلی و بابلسر به ترتیب اول و سوم شدند.

گفتنی است، کردستان با دو نماینده هیأت استان و آتش‌‌نشانی در این رقابت‌ها حضور داشت.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»

به گزارش خبرنگار مهر، «شهرام جوانمیری منش»، دانشجوی دانشگاه کردستان در مسابقات قهرمانی کومیته وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال پسران، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این دانشجوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: در مسابقه قهرمانی کومیته ۴ هزار و ٨۰۰ شرکت کننده حضور داشتند.

جوانمیری منش افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، اعزام به مسابقات در ونیز ایتالیا است.

گفتنی است؛ «کومیته» به معنای مبارزه و یکی از سه بخش اصلی تمرینات ورزش کاراته به همراه کاتا و کیهون است در کومیته از فنون آموخته شده در کاتا و کیهون در مقابل یک حریف واقعی استفاده می‌شود.

کد خبر 6085464

دیگر خبرها

  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد