Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا تیم دو نفره پاراگلایدر ایران با ترکیب حسین عباس قلی زاده و علیرضا عمیدی نمین در رده دهم این رقابت ها ایستاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم دونفره پاراگلایدر در دو رشته فرود و دقت روز پنجشنبه و در نخستین حضورش در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به مقام دهمی قناعت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنجمین روز بازی های آسیایی جاکارتا تیم دو نفره ایران با ترکیب حسین عباس قلی زاده و علیرضا عمیدی نمین دهم شدند و نماینده میزبان برسکوی نخست ایستاد.

کره جنوبی هم نایب قهرمان شد و تایلند بر سکوی سومی ایستاد.

در انفرادی حسین عباس قلی زاده با ۷۰۲ امتیاز چهاردهم و علی رضا عمیدی نمین بیستم شد. میزبان علاوه بر تصاحب سکوی نخست در تیمی در انفرادی با حضور جافرو مگاوان در جایگاه برتر ایستاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم میزبان تراکتور تبریز است و اعضای تیم در این مسابقه چشم انتظار حمایت هواداران‌شان و پر شدن ورزشگاه وطنی هستند.

محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که تیم را متحد کند و روحیه آنها را بالا بیاورد. او از تیم رسانه‌ای نساجی درخواست طراحی یک پوستر برای دعوت از تماشاگران را داشت و از بازیکنان خواست آن را در صفحه خود منتشر کنند.

روی این پوستر روی طرحی گرافیکی از سکوهای وطنی نوشته شده: "جایی برای ناامیدی نیست. چشم انتظار شماییم."

عباس‌زاده در بازی مقابل تیم اسبق خود، تراکتور، باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • این بار یکی بزنند، صد تا می‌ خورند | به آمریکایی‌ها هشدار می دهیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی