Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:40:36 GMT

دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۸۴۷۶

دستگاه قضایی با فک پلمب چاه‌های غیرمجاز برخورد کند

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود، نباید اجازه دهیم به راحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری قزوین صبح امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در دادگستری قزوین اظهار کرد: بهتربن زمان برای انسداد و پلمب چاه‌های غیر مجاز همین ایام است، اما متاسفانه برخی فک پلمب کرده اند و باید با کمک دستگاه قضایی با آنها برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود، نباید اجازه دهیم به راحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود. 

این مسئول یادآورشد: هم اکنون فصل آب دهی تمام شده و بهترین فرصت برای ساماندهی امور است. 

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در خصوص نصب کنتور ۲میلیارد تومان ابلاع شده که کار سرعت گیرد و قرار است هزینه آن به صورت اقساط از کشاورزان دریافت شود. 

وی بیان کرد: از سایر منابع هم باید مبالغی اختصاص یابد تا تصب کنتورها تسریع شود. 

این مسئول گفت: با پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار امسال باید یک هزار چاه کشاورزی دارای کنتور هوشمند شود تا بتوانیم منابع آبی را مدیریت کنیم.

وی در مورد واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری گفت: وقتی زمینی واگذار می‌شود پس گرفتن آن سخت و طولانی است؛ لذا باید ابتدا اهلیت سرمایه گذار مشخص و فرصتی برای اجرای طرح اعلام شود تا کارها طولانی نشود. 

فرخزاد ادامه داد: در نیروگاه‌های بادی این اتفاق افتاده است و طرح‌هایی که به نتیجه نرسیده به سرعت فسخ می‌شود. 

وی تصریح کرد: در شفاف سازی املاک دولتی اگر منع قانونی و حقوقی نداشته باشد اطلاعات را در سایت قرار می‌دهیم و همه را مطلع می‌کنیم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه