Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-07@09:50:47 GMT

محسن محمد سیفی، قهرمان ووشو آسیا شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۸۶۷۲

محسن محمد سیفی، قهرمان ووشو آسیا شد +عکس

محسن محمدسیفی Mohsen Mohammadseifi به مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ دست یافت تا تعداد مدال های طلای خود در این رویداد مهم را به سه رسانده و در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.

مبارزات نهایی رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، صبح امروز (پنجشنبه) در سالن «جیکسبو» شهر جاکارتا برگزار شد.

در آخرین فینال، «محسن محمدسیفی» قهرمان بی چون و چرای ووشوی جهان و آسیا در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم به مصاف «شی ژان  وی» از چین رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه ای بی نقص، حریف را گیج و سردرگم کرد و در ۲ راند متوالی به پیروزی دست یافت تا نهمین طلای کاروان و دومین طلای ووشو را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی که پیش از این در بازی های آسیایی گوانگجو و اینچئون نیز  به مدال طلا رسیده بود، سومین طلای خود در این رویداد بزرگ را کسب کرد تا با هتریک در این آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.

پسرطلایی ووشوی ایران، چهار مدال طلای قهرمانی جهان را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

منبع : ورزش سه

Mohsen Mohammadseifi اسامی قهرمانان بنام ایران اسامی ورزشکاران ایرانی ایران در بازی های آسیایی اینستاگرام مهسا جاور بازی های آسیایی 2018 اندونزی بیوگرافی محسن محمدسیفی قد و وزن محسن محمد سیفی قهرمان ووشو مدال آوران ایران مدال آورترین ورزشکار ایران همسر محسن محمدسیفی همسر مهسا جاور ورزش 3 ووشو ایران ۱۳۹۷-۰۶-۰۱مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: ایران در بازی های آسیایی بازی های آسیایی 2018 اندونزی قهرمان ووشو مدال آوران ایران ورزش 3 ووشو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا