Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری همایش سالانه آموزشی فرهنگی مساجد بخش کویرات آران و بیدگل خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین صنعتکارفر، روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهانی مساجد، همایش سالانه آموزشی فرهنگی مساجد بخش کویرات آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این همایش با حضور ائمه جماعات و روحانیت بخش کویرات، هیئت امنای مساجد بخش کویرات، مسؤولان کانون های فرهنگی تبلیغی و خانه های قرآن، مؤذنین و خدام رسمی و افتخاری مساجد بخش کویرات آران و بیدگل در روز جمعه دوم شهریور ماه از ساعت 11 صبح در مسجد جامع امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.


روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: این همایش، با سخنرانی حجج اسلام سمیع الله مردان رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و محمد عرب مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد کویرات و ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل برگزار خواهد شد و یکی از فعالان موفق درعرصه مساجد شهرستان گزارشی از فعالیت های نوآورانه حوزه مساجد ارائه خواهد کرد.
 

حجت الاسلام صنعتکار اضافه کرد: در حاشیه این همایش هم نمایشگاهی از فعالیت های عملکردی مساجد بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برپا می شود.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عید قربان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ عزت الله انتظامی دولت شیراز حج روز جهانی مسجد اردبیل نماز عید قربان شهرستان آران و بیدگل روز جهانی مساجد آران و بیدگل روز جهانی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر