Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@02:30:17 GMT

سازماندهی 9هزار نخبه ایثارگر در کشور

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۹۶۱۳

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این پیشتازان در مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر سازماندهی شده اند و از طریق 32دفتر مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر حمایت می شوند.

اسلام کریمی، در حاشیه نشست انجمن های نخبگان ادبی و هنری شاهد و ایثارگر افزود: حدود هزار نفر از این نخبگان در سطوح ملی و بین الملی تاثیرگذار بوده و با استفاده از تخصص علمی و یا هنری خود نقش آفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین نشست سراسری انجمن های هنری و ادبی نخبگان شاهد و ایثارگر کشور با شرکت 114نفر از نخبگان و اساتید برتر شاهد کشور در مشهد در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این همایش 3 روزه راه اندازی 9 گروه هنری و ادبی مختلف از میان این نخبگان است تا از ظرفیت آنها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده شود.
.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی دانش پژوهان ایثارگر ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌

سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.

به گزارش مشرق، زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصراللهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصراللهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد