Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان گفت: هیچ چیز به جز نتیجه گرفتن ایران برایم مهم نیست و تمام تمرکزم روی تیمی است که در آن کار می‌کنم. ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، «شایلا جین»، سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران بعد از برتری تیم ملی کبدی ایران مقابل تایلند و صعود به فینال بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: بازی بسیار سختی با تایلند داشتیم، اما پیروز شدیم، آنهم به این خاطر که از ابتدا پیش افتادیم و بازی را مدیریت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی هندی درباره احساسش از رویارویی با تیم کشورش در فینال گفت: من یک هندوستانی هستم، ولی الان در ایران مشغول به کارم. هیچ چیز به جز نتیجه گرفتن ایران برایم مهم نیست و تمام تمرکزم روی تیمی است که در آن کار می‌کنم.

شایلا جین همچنین در پاسخ به این سؤال که برنامه‌اش برای دیدار با هندوستان چیست، در حالی که خبرنگاران هندی هم در آنجا ایستاده بودند، گفت: این یک راز است و نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم.

سرمربی تیم ملی کبدی در پایان تأکید کرد: نقاط ضعف و قوت هندوستان را می‌شناسم و امیدوارم که در بازی فردا به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/

R1015159/P1015145/S3,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازی های آسیایی 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی 2018 بازی های آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسدی» وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
آقای حسین امیرعبداللهیان، در این دیدار از مواضع جاکارتا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت غزه تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روابط دوجانبه تهران و جاکارتا پس از سفر آقای رئیسی به اندونزی، مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند