Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@04:35:05 GMT

دستگیری 2 شکارچی متخلف در جغتای

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۹۷۴۸

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست جوین گفت: این دو متخلف شکار که در منطقه حفاظت شده جوین به شکار قوچ وحشی و آهو  اقدام کرده بودند با تلاش ماموران یگان حفاظت این شهرستان  شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمدحسین شم آبادی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از  مغازه یکی از این افراد در جغتای بخشی از لاشه آهوی شکار شده و گوشت منجمد و فریز شده دو راس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مقداری گوشت قوچ وحشی، سه قبضه سلاح دارای جواز حمل، 17تیر فشنگ غیرمجاز چهار پاره، تعدادی فشنگ سلاح گلوله و ساچمه زنی هم در بازرسی از منزل مسکونی شکارچی دیگر کشف و ضبط شد.

رئیس حفاظت محیط زیست جوین گفت: در منطقه ریوند با  75هزار و 180هکتار، حدود 235گونه مختلف گیاهی، 30 گونه پرنده و 10 گونه پستاندار وحشی زیست می کنند.

 "منطقه شکار ممنوع ریوند" در ارتفاعات غرب سبزوار قرار دارد.

 جوین و جغتای در غرب خراسان رضوی و  در جوار هم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی محیط زیست جوین قوچ وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: این افراد در حال چرای گله‌ای با ۸۰۰ رأس گوسفند بودند و با توجه به این که فصل مجاز چرای دام در مناطق حفاظت شده از اول خرداد آغاز می‌شود، دام‌ها به خارج از منطقه هدایت شده و متخلفان با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر