Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:13:49 GMT

پولادگر: در حق بخشی کم لطفی شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۹۷۶۰

پولادگر: در حق بخشی کم لطفی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو درخصوص فینال بخشی مقابل کره جنوبی، گفت: همه کارشناسان، داوران و تکواندوکاران دیدند که حریف کره ای چگونه با ناداوری قهرمان شد. دو ضربه سر او را امتیاز ندادند و امتیازهایی که از مشت به وی دادند، واقعی نبود.  کره جنوبی مدال طلای مردان را نداشت، به همین دلیل هر کاری کردند که وی طلایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باعث تاسف است که نفر یک جهان با ناداوری حق یک جوان ۱۸ ساله را بخورد.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم مردان راضی هستم از عملکرد بانوان رضایت ندارم باید درخصوص آنها بازنگری هایی صورت بگیرد. تیم پومسه ما عملکرد قابل دفاعی داشته است.در قسمت مردان نتایج ما بالاتر از پیش بینی ها بود، اما در بانوان به آنچه پیش بینی کرده بودیم، نرسیدیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو رئیس فدراسیون کره جنوبی مردان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند اما گاهی دیدارهایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.   به گزارش ایسنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.   وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.     وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.   بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • قطعی گاز در ارومیه
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم