Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در پی بی احترامی فرماندار شاهرود به نخبگان و مسئولین بسیج دانشجویی استان و شهرستان شاهرود نامه سرگشاده‌ای را خطاب به وی و سایر مسؤولین استان صادر کرد.
متن این نامه به شرح ذیل است:
وادی سیایت اگر مزین به گوهر اخلاق و دیانت نباشد به ثنمی قلیل هم نمی‌ارزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جناب آقای محمدکرم محمدی فرماندار محترم شهرستان شاهرود
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و تقدیم احترام.
ضمن تبریک اعیاد پیش رو یادآور می‌شود که تصدی مسئولیت در جمهوری اسلامی برای اشخاص دارای صلاحیت، امانت الهی است که از جانب مردم به شما مسؤولین سپرده شده است، حفظ این امانت میسر نمی‌شود مگر با دقت در امور.
همانگونه که مستحضرید دانشگاه یکی از مراکز مهم کشور محسوب می‌شود و طبق فرمایش امام راحل دانشجو قوه متفکر ملت است و از جانب مقام معظم رهبری قشر دانشجو همیشه مورد ستایش و تشویق قرار گرفته است.
اما نکته‌ای که به چشم می‌خورد آن است که به هیچ عنوان زیبنده جناب فرماندار نمی‌باشد که به این محیط علمی و فعال در عرصه روشنگری بی احترامی کند.
لازم به ذکر است در مورخه ۳۰ مرداد ماه جمعی از نخبگان بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن هماهنگی‌های لازم و با وقت تعیین شده قبلی خدمت فرماندار محترم رسیدند، اما از ظاهر ماجرا چنان برآمد که گویا ایشان تمایلی به این دیدار نداشته و مانع از برگزاری این جلسه شدند، نخواستند دانشجویان بسیجی استان را ملاقات نمایند و در نهایت این دیدار محقق نشد.
این اقدام نه شایسته محیط علمی و اجتماعی دانشگاه‌ها می‌باشد و نه سازگار با روحیه مطالبه گری دانشجویان انقلابی است، حال آنکه رهبر معظم انقلاب ساعت‌ها برای شنیدن سخنان و تعامل با دانشجویان وقت می‌گذارند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به عنوان صدای رسای دانشجویان مطالبه گر و انقلابی از شخص جنابعالی و مجموعه تحت امرتان تقاضا دارد ضمن عذرخواهی از مجموعه بسیج دانشجویی استان، با تعیین وقت قبلی پذیرای جنابعالی در دفتر بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود باشیم.
امید است همه ما بتوانیم در پرتو عنایات حضرت حق خدمتگزار صدیق ملت شریف ایران اسلامی باشیم.
این نامه به فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان، سازمان بسیج دانشجویی کشور، استاندار سمنان و دفتر امام جمعه شاهرود نیز ارسال شده است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود بسیج دانشجویی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فرماندار شاهرود نامه سرگشاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر چهارشنبه و برای نخستین بار اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان و دانشگاه صنعتی شاهرود، در برنامه‌ای مشترک مسائل صنفی دانشجویان این دو شهرستان را پیگیری کردند.

علی زندیان سرپرست شورای صنفی دانشگاه دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه این نشست، گفت: شوراهای صنفی بازوی معاونت دانشجویی هر دانشگاه هستند و می‌توانند در پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با دانشجویان گام‌های اساسی بردارند.

زندیان مهم‌ترین کار شورا را پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه دانست و بیان کرد: به کمک شورای صنفی می‌توان مشکلات دانشجویان را پیگیری و حل کرد لذا تعامل با شورای صنفی دانشگاه‌های مختلف باعث می‌شود تا اتحاد و همفکری در حل مشکلاتی که گاهی با هم مشترک هستند برطرف شود.

وی افزود: این تعامل منحصر به دانشگاه شاهرود و دامغان نبوده و قرار است نشست هوایی با شورای صنفی دانشگاه سمنان نیز برگزار شود همچنین تلاش داریم که این تعاملات را به سطح خارج از استان نیز ترویج داده و تلاش کنیم که جایگاه شورای صنفی دانشجویان را ارتقا دهیم.

شفیع زاده مدیر امور دانشجویی دانشگاه دامغان نیز با اشاره به مسائل تغذیه، خوابگاه، فضای عمومی، امکان آموزشی و ورزشی، حمل و نقل و… که از سوی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های دامغان و شاهرود عنوان شد، گفت: شوراهای صنفی دانشگاه‌ها می‌توانند با تعامل و گفتگو برای پیگیری مطلوب‌تر مسائل رفاهی دانشجویان اقدام کنند.

کد خبر 6100233

دیگر خبرها

  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود