Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامي استان قزوين از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی 150 میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش عصر ایران، سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: با توجه به اقدامات اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان البرز یک انبار احتکار لوازم خانگی را در این شهرستان شناسایی و کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس شهرستان البرز با هماهنگی مقام قضائی از انبار دپوی کالای احتکار شده بازدید که در بازرسی به عمل آمده، ۹ هزار دستگاه تلویزیون ال ای دی و ۳ هزار دستگاه آبسردکن کشف شد.

سردار محمودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیاردی برای کالای احتکار شده برآورد کردند، خاطر نشان کرد: محل دپوی کالا به دستور مقام قضائی پلمپ و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را یکی از اولویت های پلیس عنوان و تاکید کرد: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرستان البرز لوازم خانگی قزوین انبار احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد. - اخبار استانها -

سردار لطف‌اله دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان از کشف محموله کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی سروآباد با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی مأموران موفق به شناسایی 3 انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازدید از انبارهای مورد نظر بیش از یک میلیون و 600هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه 20هزار و 500 بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 30 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

دارابی با بیان اینکه انتظامی از تمامی ظرفیت‌ها در جهت مبارزه با قاچاق استفاده خواهد کرد، یادآور شد: شهروندان هرگونه موارد را می‌توانند جهت پیگیری از طریق تماس با 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد