Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:08:45 GMT

تالار مولوی میزبان 3 نمایش می شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۰۵۰۰

روز سه شنبه ۳۰ مرداد نمایش‌های «ادیپ افغانی» و «راندوو» و در روز چهارشنبه، ۳۱ مرداد نمایش «ال اس دی» با حضور هنرمندان، اساتید و دانشجویان تئاتر اجرای عمومی خود را آغاز کردند.

نمایش «ادیپ افغانی» به نویسندگی احمد مهرانفر و کارگردانی مجتبا جدی از روز سه شنبه ۳۰ مرداد تا ۲۰ شهریورماه در ساعت ۱۸ و نمایش «راندوو» به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری از ۳۰ مرداد تا ۲۳ شهریور در ساعت ۲۰ و همچنین نمایش «ال اس دی» به نویسندگی سیاوش حیدری و کارگردانی پویا عربگری از ۳۱ مرداد تا ۲۳ شهریور در ساعت ۱۷ در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایش «ادیپ افغانی» مجتبی پیرزاده و پریسا هاشم پور به ایفای نقش می‌پردازند و همچنین احمد مهرانفر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این نمایش را نیز بر عهده دارد.

همچنین در نمایش «راندوو» آبان حسین آبادی، فاطیما بهارمست، شهاب مهربان، علی نورانی بازی می‌کنند.

علاوه بر این در نمایش «ال اس دی» که برنده تندیس بهترین متن و بازیگری و تقدیر کارگردانی از نهمین جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر و نیز برنده تندیس بخش مرور بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی است، پویا عربگری به ایفای نقش می‌پردازد.

علاقه مندان برای دیدن نمایش‌های «ال اس دی»، «ادیپ افغانی» و «راندوو» که تا ۲۳ شهریور هر روز -به جز شنبه‌ها- به ترتیب در ساعت‌های ۱۷، ۱۸و ۲۰ به صحنه می‌روند، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تئاتر بازی جشنواره بین المللی دانشگاه تهران بازی تئاتر جشنواره بین المللی دانشگاه تهران سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر ۲ اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان ۲ بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.

سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه است که با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت می‌کند.

این پروژه پنجمین همکاری‌ پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی ‌مشکین ‌مقدم، عرفان ‌بیگی گروه کارگردانی، فرشاد ‌نصیری طراح نور، آروین ‌فلاح آهنگساز، کارگاه هیولاسازی صحنه و لباس، نسترن حسنی دستیار صحنه و لباس، رضا حسینی مربی حرکات شعبده، سهیل ‌فلاح، علیرضا ‌قاسمی تیزر و موشن‌گرافی، سهیل ‌فلاح طراح گرافیک و پوستر، سجاد ‌تیموری لوگوتایپ، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها روابط عمومی، امیرحسین ‌میرزائی مدیر تبلیغات، علیرضا ‌قاسمی تصویربردار، امیرحسین ‌میرزائی عکاس و علی ‌کیهانی مشاور رسانه‌ای عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سامانه تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

کد خبر 6096256

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»