Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:14:38 GMT

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در نوشهر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۰۵۶۹

انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در نوشهر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف بیش از 50 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح گسترده در شهرستان نوشهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند، متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر را که با تشکیل باندی با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشته‌اند، شناسایی کنند.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به هماهنگی قضایی برای دستگیری متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر، اظهار کرد: ماموران با شناسایی دو دستگاه خودروی متهمان این افراد را حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر متوقف و دستگیر کردند.
 
 ثقفی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 50 کیلوگرم تریاک کشف کردند و 5 متهم به قاچاق موادمخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در راه مبارزه با موادمخدر، یکی از راهکارهای پیشگیری از مصرف سوء موادمخدر را آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در این حوزه و مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود اعلام کرد.  
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران