Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا امینی نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ورزش های رزمی بیان کرد: حدود 10 سال است که رشته پنچاک سیلات در ایران فعالیت دارد در حالیکه در کشور‌های جنوب شرق آسیا قدمتی چند صد ساله دارد و  اکثر کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها از جنوب آسیا هستند و طبیعی است کسب طلا کار سختی برای تیم ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او گفت: برخلاف آنچه که تصور می‌کردم سطح فنی رقابت‌ها خیلی بالاست، اما یکی از ویژگی‌های بچه‌های ما جنگنده بودنشان بطوری که حتی تماشاگران اندونزی آنها را تشویق می کنند.

امینی ادامه داد:ما اردو‌های خوبی در داخل ایران و در کشور اندونزی برای تیم ملی برگزار کردیم و به کسب مدال طلا امیدوار هستیم. کادر فنی و ملی پوشان ماه‌ها زحمت کشیدند و امیدوارم که موفق باشند.

بیشتر بخوانید: نماینده پنچاک سیلات ایران در یک چهارم نهایی

انتهای پیام/

اظهارات امینی درباره ملی پوشان پنچاک سیلات ایران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است. برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

کد خبر 848981 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گلر استقلال محبوب ماند